مک لارن سنا LM از راه رسید؛ تیونینگ یک ابرخودرو فوق سریع

به گزارش وبلاگ سحر وب، نسخه جدیدی از مک لارن سنا به صورت غیررسمی مشاهده شد و بزودی وارد بازار خواهد شد. مک لارن در زمینه عرضه ابرخودروهای عالی خودش همیشه قابل پیش بینی عمل نموده است. مشتریان این مک لارن می دانند این برند بریتانیایی قصد فراوری چه خودروهایی را دارد و همیشه به انتظارات آن ها پاسخ داده شده است. این شرکت ابتدا مک لارن F1 افسانه ای را فراوری کرد که منجر به فراوری مدل مخصوص مسابقه مک لارن F1 GTR شد. این خودروی مخصوص مسابقه در رویدادهای بین المللی از جمله مسابقات 24 ساعته لمانز شرکت کرد. سپس F1 LM فراوری شد که نسخه مخصوص جاده از مک لارن GTR بود.

مک لارن سنا LM از راه رسید؛ تیونینگ یک ابرخودرو فوق سریع

بازسازی تاریخ با مک لارن P1

همین الگو در خصوص P1 هم رعایت شد که نسخه GTR آن سال 2015 ساخته شد. این در واقع ادای احترامی به F1 GTR در سال 1995 بود، و باعث شد مک لارن جانشین شایسته ای برای آن مدل عرضه کند. سپس مک لارن P1 LM در سال 2016 ساخته شد. مک لارن 5 نسخه از آن را فروخت و یکی از آن ها یعنی XP1 LM را برای تست و توسعه بیشتر برای خودش نگه داشت.

مک لارن سنا در جهت بزرگان

مک لارن سنا هم قرار است همان جهت دیگر ابرخودروهای مک لارن را پیش بگیرد. پس از اینکه سنا GTR در سال 2018 در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد، می دانستیم که این برند بریتانیایی به زودی نسخه مخصوص جاده این خودروی مسابقه ای به نام سنا LM را روانه بازار خواهد نمود.

انتشار تصاویر مک لارن سنا LM از سوی مک لارن گلاسکو

یک نمایندگی مک لارن در انگلستان در حساب اینستاگرام خودش تصاویری منتشر نموده که احتمالا متعلق به سنا LM باشند. این مدل که با عنوان نسخه لمانز سنا هم شناخته می گردد، از همتای خودش جسورتر به نظر می آید، اما تغییراتی مثل دریچه های خنک کننده روی گلگیر و چرخ های متفاوت آن را از مدل مسابقه ای متمایز می نماید. در سرتاسر بدنه این مک لارن سنا با رنگ خاکستری و رگه های نارنجی، شاهد نشان LM هستیم.

مدتی پیش گزارشاتی درباره تحویل چند سنا LM به نمایندگی های مک لارن منتشر شده بود. حالا با انتشار این تصاویر توسط این نمایندگی مک لارن، به نظر می آید قبل از اینکه خود مک لارن رسما از سنا LM رونمایی کند همه آن را دیده اند.

مک لارن هنوز تایید ننموده این تصاویر منتشر شده متعلق به سنا LM هستند.

منبع: MOTOR1

منبع: دیجیکالا مگ

به "مک لارن سنا LM از راه رسید؛ تیونینگ یک ابرخودرو فوق سریع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک لارن سنا LM از راه رسید؛ تیونینگ یک ابرخودرو فوق سریع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید