پاشازاده: یک نیمه بازی مالکانه مقابل استقلال برای ما راضی کننده است، وقتی توان اقتصادی نباشد نمی توانید مبارزه کنید

به گزارش وبلاگ سحر وب، مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد تیمی که توان اقتصادی نداشته باشد، نمی تواند مبارزه کند.

پاشازاده: یک نیمه بازی مالکانه مقابل استقلال برای ما راضی کننده است، وقتی توان اقتصادی نباشد نمی توانید مبارزه کنید

به گزارش وبلاگ سحر وب، مهدی پاشازاده پس از شکست 4 بر یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل استقلال در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال، گفت: خواستیم که بازی خوبی انجام دهیم و در نیمه اول با شخصیت بازی کردیم و با پیروزی به رختکن رفتیم، ولی این مسئله ای است که از نیم فصل گریبانگیر شاهین است و تیم در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم می آورد.

استقلال تیم بزرگی است و نمی توان آن را با پارس جنوبی یا سایپا مقایسه کرد.، وی با بیان این جمله اضافه نمود: استقلال بازیکنان خوبی دارد که توانستند در نیمه دوم کار را دست بگیرند و با تعویض های سرمربی این تیم نتیجه را عوض کردند. روی اشتباهات فردی دو گل در نیمه دوم دریافت کردیم. وقتی تیم دو گل دریافت می نماید دیگر دستورات تاکتیکی از یاد بازیکنان می رود. در ضدحملات با بودن قائدی و دیاباته استقلال خیلی خطرناک است. توان ما همین بود و همین که توانستیم یک نیمه مقابل استقلال فوتبال مالکانه ای را به نمایش بگذاریم راضی نماینده است. اگر از لحاظ بدنی شریط بهتری داشتیم می توانستیم در دو نیمه این طور بازی کنیم. بازیکنان جوان که جایگزین شده بودند هم هیجان زده بودند و نتوانستند به خوبی بازی نمایند.

وی درباره اینکه برای راهنمایی تیم شاهین در لیگ یک با او صحبتی شده است یا خیر، اشاره نمود: بازی آخر لیگ تازه برگزار شده و هنوز صحبتی با من نشده است، ولی هر کمکی که بتوانم انجام می دهیم و در خدمت هستم. ان شاءالله زیرساخت ها درست شود تا یک باشگاه حرفه ای داشته باشیم. این مسئله را باشگاه باید اعلام کند و من نمی توانم حرفی بزنم. من اگر علاقه مند به کار در شاهین نبودم در این شرایط به این تیم نمی آمدم. هیچ کس این کار را نمی کرد، ولی من آمدم و تا آخر هم هستم.

پاشازاده درباره ناکامی دو تیم استان بوشهر در لیگ برتر خاطر نشان کرد: وقتی توان اقتصادی وجود ندارد نمی توانید مبارزه کنید. این باشگاه اگر پول داشت تا بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی را به خدمت بگیرد و در نیمه دوم به بازی بیاورد خیلی موضوع فرق می کرد. همه چیز به توان اقتصادی و خصوصی سازی بر می شود. اگر این اتفاق رخ ندهد همه تیم هایی که نیمه دولتی هستند، به مشکل می خوردند. مهم ترین مسئله در فوتبال ما حق پخش است که داده نمی شود. این مسائل فوتبال را اذیت می نماید و از آن طرف اقتصادیات هم می گیرند، ولی حق پخش را نمی دهند. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد تا دو تیم استان بوشهر سال بعد با قدرت به لیگ برتر برگردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاشازاده: یک نیمه بازی مالکانه مقابل استقلال برای ما راضی کننده است، وقتی توان اقتصادی نباشد نمی توانید مبارزه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: یک نیمه بازی مالکانه مقابل استقلال برای ما راضی کننده است، وقتی توان اقتصادی نباشد نمی توانید مبارزه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید