9 محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران به منظور مهار ویروس کرونا رونمایی شده است

به گزارش وبلاگ سحر وب، روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران از رونمایی 9 محصول دانش بنیان برای مهار بیماری کرونا خبر داد و گفت: زنویداتور، محلول های ضدعفونی با پایه گیاهی و دستگاه بی خطرسازی زباله های کرونایی از جمله این تولیدات هستند.

9 محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران به منظور مهار ویروس کرونا رونمایی شده است

صابریان، روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ سحر وب از تولید 9 محصول در ایام کرونایی برای مقابله با این بیماری خبر داد و گفت: سه شرکت مستقر در پارک علم و فناوری مازندران همزمان با تولید محلول ضدعفونی کننده به تولید ژل ضدعفونی کننده دست نیز پرداختند.

صابریان اضافه کرد: یکی از شرکت ها محلولی از عصاره های گیاهی تولید کرده که خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد. همچنین دستگاهی برای امحا و بی خطرسازی زباله های کرونایی بیمارستان ها و مراکز درمانی توسط شرکت خزر الکتریک رونمایی شد.

روابط عمومی پارک علم وفناوری استان مازندران بیان نمود: دو پهپاد نیز که خاصیت محلول پاشی دارند برای گندزدایی مراکز مختلف ساخته شده اند. همچنین دستگاهی برای ضدعفونی و استرلیزه کردن ملحفه های بیمارستان ها تولید شده و کاربردی است.

وی اضافه کرد: محصول دیگری نیز به نام زنویداتور رونمایی شده که شرکت تولید کننده درصدد اخذ مجوز برای انبوه سازی آن است. کاربرد این محصول بیشتر برای مصارف اورژانسی و خانگی است که با قیمت پایین سه میلیون تومان عرضه خواهد شد و بیمارانی که شرایط حضور در بیمارستان را ندارند می توانند در خانه با تهیه این وسیله به بهبود شرایط جسمانی خود کمک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "9 محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران به منظور مهار ویروس کرونا رونمایی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران به منظور مهار ویروس کرونا رونمایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید