اسماعیلی فر: امیدوارم این تمرینات دروازه ای برای اردو های بعدی تیم ملی باشد، بهترین های لیگ دعوت شدند

به گزارش وبلاگ سحر وب، دانیال اسماعیلی فر, بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: کسانی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند قطعاً از بهترین های تیم شان و لیگ برتر هستند.

اسماعیلی فر: امیدوارم این تمرینات دروازه ای برای اردو های بعدی تیم ملی باشد، بهترین های لیگ دعوت شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سحر وب, دانیال اسماعیلی فر پیش از آغاز تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خیلی خوشحالم که به اردو دعوت شدم و امیدوارم که این چند روز تمرین روند مثبتی داشته باشد و دروازه ای برای اردوی های بعدی باشد. امیدوارم که در این اردو بچه ها و کادر فنی به شناخت متقابل از یکدیگر برسند و همه به تیم ملی کمک کنند.

وی درباره دیدار تیم ملی با تیم امید عنوان کرد: این بازی در سرانجام اردوی تدارکاتی, می تواند بازی خوبی باشد, چون با این دیدار کادر فنی به شناخت خوبی می رسد. امیدوارم این بازی به سلامت تمام شود و بعد از آن دستاورد مدنظر کادر فنی را نیز داشته باشد.

اسماعیلی فر در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می رسد برخی از بازیکنان حاضر در این اردو شانس زیادی برای همراهی تیم ملی نخواهند داشت, یادآور شد: من این موضوع را نشنیده ام و نظری هم راجع به آن ندارم. فوتبال چیز قابل پیش بینی ندارد و کسانی که دعوت شدند قطعاً بهترین های تیم شان و لیگ برتر هستند. تیم ملی در حال تغییر و جوانگرایی است و همه بازیکنان دعوت شده برای ماندن در تیم ملی انگیزه دارند.

وی در سرانجام گفت: تمام بازیکنان حاضر در اردو خوب هستند و ما باید از فرصتی که داریم نهایت استفاده را ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسماعیلی فر: امیدوارم این تمرینات دروازه ای برای اردو های بعدی تیم ملی باشد، بهترین های لیگ دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی فر: امیدوارم این تمرینات دروازه ای برای اردو های بعدی تیم ملی باشد، بهترین های لیگ دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید