امیری: گل پرسپولیس آفساید نبود، امیدوارم اسکوچیچ به تیم ملی کمک کند

به گزارش وبلاگ سحر وب، هافبک پرسپولیس درباره گل دوم این تیم گفت: اعضای تیم که در رختکن صحنه گل دوم را دیدند معتقد بودند که آفساید نبوده است.

امیری: گل پرسپولیس آفساید نبود، امیدوارم اسکوچیچ به تیم ملی کمک کند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سحر وب، وحید امیری پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل پرسپولیس در دربی 91 مطرح کرد: برای کسب 3 امتیاز تلاش کردیم اما قسمت نبود که برنده شویم. هواداران دو تیم از بازی امروز راضی بودند و یک دیدار تماشاگرپسند ارائه شد.

وی افزود: در چنین بازی های بزرگی تیمی که گل فزونی را به ثمر می رساند به لاک دفاعی می رود و این طبیعی است اما خدا را شکر که گل تساوی را به ثمر رساندیم و البته موقعیت های زیادی هم برای گلزنی داشتیم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه سرخپوشان هم از عمق و هم از کناره ها به دنبال گلزنی بودند درباره علمکرد داور گفت: او تصمیم بحث برانگیزی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد.

امیری درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: اسکوچیچ به هر تیمی که رفته تحول ایجاد کرده و امیدوارم به تیم ملی نیز کمک کند. او چند سال است که در ایران کار می کند و با روحیات و شرایط فنی بازیکنان ایرانی و فوتبال کشورمان آشناست و به همین دلیل گزینه خوبی بود.

وی درباره مسائل مالی سرخپوشان شرح داد: تا حدی این مسائل حل شده و امیدوارم هم و غم مسئولان حل تمام مسائل باشد تا با خیال راحت در لیگ قهرمانان آسیا و سایر رقابت ها به میدان برویم.

هافبک پرسپولیس در انتها با بیان اینکه پرسپولیس مالکیت بیشتری در بازی امروز داشت درباره گل دوم این تیم گفت: بعید می دانم آن صحنه آفساید بوده باشد. اعضای تیم که در رختکن صحنه گل را دیدند می گفتند که آفساید نبوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیری: گل پرسپولیس آفساید نبود، امیدوارم اسکوچیچ به تیم ملی کمک کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: گل پرسپولیس آفساید نبود، امیدوارم اسکوچیچ به تیم ملی کمک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید