اعلام قیمت بلیت های پیست اسکی دیزین، تثبیت بهای سال گذشته در بزرگترین پیست ایران

به گزارش وبلاگ سحر وب، فدراسیون اسکی قیمت بلیت پیست اسکی بین المللی دیزین را بیان کرد.

اعلام قیمت بلیت های پیست اسکی دیزین، تثبیت بهای سال گذشته در بزرگترین پیست ایران

به گزارش وبلاگ سحر وب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، فدراسیون اسکی در جهت توسعه ورزش اسکی و نیز تسهیل شرایط برای علاقه مندان به این ورزش قیمت بلیت پیست اسکی بین المللی دیزین را با شرایطی ویژه گفت.

بر همین اساس قیمت بلیت اسکی باز برای استفاده در روزهای شنبه تا چهارشنبه 133 هزار تومان است که به انضمام 5 هزار تومان هزینه بیمه و 12 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 150 هزار تومان مشخص شد.

قیمت بلیت هر اسکی باز برای استفاده در روزهای پنجشنبه، آدینه و روزهای تعطیل 160 هزار تومان است که به انضمام 5 هزار تومان هزینه بیمه و 15 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 180 هزار تومان مشخص شد.

قیمت بلیت هر اسکی باز در گروه سنی زیر 12 سال جهت استفاده در تمامی روزهای هفته 88 هزار تومان است که به انضمام 5 هزار تومان هزینه بیمه و 7 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 100 هزار تومان مشخص شده است.

قیمت بلیت گردشگر (استفاده از تله کابین) جهت استفاده در تمامی روزهای هفته 60 هزار تومان است که به انضمام 5 تومان هزینه بیمه و 5 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 70 هزار تومان مشخص شد.

در حال حاضر هر دو راستا شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) و جاده چالوس (پارکینگ پایین) به صورت کامل باز است و مسئله ای برای تردد مراجعه کنندگان گرامی به پیست اسکی بین المللی دیزین وجود ندارد.

همچنین با هماهنگی فدراسیون اسکی و جهت رفاه حال مراجعه کنندگان گرامی، قیمت ورود به پارکینگ بالای پیست اسکی دیزین و تردد از راستا شمشک به دیزین با کاهش 10 هزار تومانی، مبلغ 20 هزار تومان در امسال اعلام می گردد. دارندگان کارت عضویت فدراسیون اسکی می توانند به صورت رایگان از راستا شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) تردد کنند.

استفاده از بلیت گروه سنی زیر 12سال در شرایطی میسر است که فرد دارای کارت عضویت فدراسیون اسکی با مشخصات کامل باشد.

به گزارش وبلاگ سحر وب، این قیمت ها در حالی اعلام شده که با وجود بالا رفتن هزینه ها، هیچ افزایشی صورت نگرفته و حتی در بعضی موارد نیز کاهش قیمت اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعلام قیمت بلیت های پیست اسکی دیزین، تثبیت بهای سال گذشته در بزرگترین پیست ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام قیمت بلیت های پیست اسکی دیزین، تثبیت بهای سال گذشته در بزرگترین پیست ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید