اخبار اقتصادی

آمریکا خود را از فرصت توافق با ایران محروم نکند

وزارت خارجه روسیه ضمن انتقاد از کوشش های آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران بر ضروت مصاحبه با تهران تأکید کرد.

26 مهر 1399

آمار کرونا در ایران امروز 11 شهریور 99؛ 101 نفر فوت کردند، شناسایی 1682 بیمار جدید

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1682 بیمار مبتلا به کروناویروس در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.

25 مهر 1399

بایدن: ترامپ عامل مشترک تمامی بحران های کنونی آمریکا است

نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اشاره به تمامی بحران هایی که این کشور هم اکنون با آن روبرو است گفت که ترامپ عامل مشترک تمامی این بحران هاست.

24 مهر 1399

زیباترین راه های آبی دنیا!

استفاده از این شاه راه های باستانی برای جستجوی مقصد آسایش بخش تر از حمل و نقل عادی با هواپیماها، قطارها و اتومبیل ها می باشد. در این نوشتار برخی از بهترین آبراه های دنیا جهت قایقرانی را به شما معرفی می کنیم.

15 مهر 1399

پاشازاده: یک نیمه بازی مالکانه مقابل استقلال برای ما راضی کننده است، وقتی توان اقتصادی نباشد نمی توانید مبارزه کنید

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد تیمی که توان اقتصادی نداشته باشد، نمی تواند مبارزه کند.

15 مهر 1399

متقاضیان وام اجاره از 21 مرداد به بانک معرفی می شوند

به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: بخش زیادی از پالایش متقاضیان تسهیلات مرابحه خرید کالا و خدمات یا همان وام یاری ودیعه اجاره صورت گرفته و متقاضیان طبق اعلامی که از قبل صورت گرفت بر اساس رقم سمت راست کد ملی خود از...

12 مهر 1399

خبرنگاران سندرز: آمریکایی ها درمانده از تامین غذای خانواده های خود هستند

تهران -خبرنگاران - درحالی که گزارش ها حاکی از شرایط وخیم معیشت شهروندان آمریکایی دارد، برنی سندرز سناتور ضدسیاست های سرمایه داری، مسئولان آمریکایی به ویژه جمهوریخواهان را به بی کفایتی متهم و در توئیتر نوشت: اکنون آمریکایی ها درمانده از تامین مایحتاج...

12 مهر 1399

مفاهیم گردشگری و طبیعت گردی

برای تمام افرادی که در کشور عزیزمان به سفر و گردشگری به عنوان موضوعی جدی فکر می نمایند، آشنایی با مفاهیم صنعت گردشگری اهمیت دارد. در این مطلب، مفاهیمی که بیشتر به محیط طبیعی و حیات وحش مربوط بوده را برای شما باز می کنیم و از پرداختن به مباحثی از جمله گردشگری...

11 مهر 1399

رئیس جمهور لبنان وعده افشاگری داد

فارس نوشت: میشل عون، رئیس جمور لبنان گفت که همه کوشش خود را خواهد نمود تا واقعیت ها در خصوص انفجار بندر بیروت آشکار گردد.

11 مهر 1399

اجرای طرح عرضه محصولات سایپا برای سومین هفته متوالی

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: با هدف کاهش التهاب بازار و تنظیم آن به ویژه حذف واسطه گری از بازار خودرو، طرح های متعدد عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در دستور کار قرار گرفته است.

25 شهریور 1399

ظهور دوباره یک سیاهچاله ناپدید شده

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندپندنت، به گفته محققان یک سیاهچاله پس از ناپدید شدن، دوباره رصد شده است. تغییر درخشندگی این شی آسمانی به حدی سریع بود که به طور معمول چنین روندی چند میلیون سال طول می کشد.

21 شهریور 1399

ادعای تازه بحرین علیه ایران

وزارت خارجه بحرین از گزارش سازمان ملل مبنی بر دست داشتن ایران در حملات انصارالله یمن به عربستان استقبال کرد.

10 شهریور 1399

بورس؛ کدام سهام از شاخص بازار سبقت گرفت؟

کمی بیش از 100 روز از سال 99 می گذرد و در همین مدت نماگر اصلی بورس تهران با رشد 215 درصدی همراه شده است. بازده قابل توجهی که در نیم قرن تاریخ فعالیت بازار سهام نظیری برای آن نمی توان یافت. نکته قابل توجه در نوسان شاخص سهام به ویژه در جهت صعودی، تفاوت ریسک سرمایه...

9 شهریور 1399

آخرین آمار رسمی کرونا در ایران و جهان ، تشدید بحران در پاکستان ، افزایش موارد بستری در 4 استان ایران

تعداد مبتلایان به بیماری کووید19 در سراسر جهان به بیش از 9 میلیون و 284 هزار نفر رسید و شمار مرگ های ناشی از این بیماری همه گیر بیش از 476 هزار نفر ثبت شد.

5 شهریور 1399

باورهای فرهنگی؛ از عمده ترین دلایل خشونت علیه زنان

خبرنگاران/خوزستان عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه باورهای فرهنگی و مسائل اجتماعی عمده ترین مسائلی هستند که می توانند خشونت علیه زنان را به وجود آورند، گفت: همه ارگان ها، متولیان فرهنگی و رسانه ها باید به دنبال ایجاد این فرهنگ باشند...

3 شهریور 1399

تصویب قانون امنیت سایبری اولویت مجلس است

نماینده مردم تهران در مجلس، اجرای مصوبات امنیت سایبری در سند الزامات شبکه ملی اطلاعات را نیازمند قانون مطرح نمود و گفت: تصویب قانون امنیت سایبری از اولویت های مجلس یازدهم خواهد بود.

30 مرداد 1399

فایل افزایش قیمت خودرو باز شد

با وجود آنکه شورای رقابت اواخر اردیبهشت سال جاری قیمت نهایی خودروهای داخلی را گفت، به نظر می رسد وزارت صنعت،معدن و تجارت به دنبال مذاکره با این شورا برای ایجاد تغییراتی در قیمت یا فرمول قیمت گذاری است.

23 مرداد 1399

شروع پرداخت وام مشاغل آسیب دیده از کرونا، 3 ماه تنفس بازپرداخت

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از شروع پرداخت وام مشاغل آسیب دیده از کرونا اطلاع داد و گفت: بازپرداخت این تسهیلات از مهر ماه با سه ماه تنفس شروع می گردد.

20 مرداد 1399

بررسی عملکرد یک نماد بانکی در بورس ، رشد قابل توجه جذب سپرده

دومین کارنامه بانک خاورمیانه در سال 99 منتشر شد که نشان از سودآوری این بانک دارد.

17 مرداد 1399

خداحافظی با بنیان گذار صنایع ریخته گری

علی اصغر حاجی بابا فعال صاحب نام بخش خصوصی که به عنوان بنیانگذار صنعت فروآلیاژ و ریخته گری شهرت داشت، چشم از جهان فروبست.

14 مرداد 1399
تعداد: (152)