بختیاری زاده: شنیده ام جزو گزینه های حضور در کادر فنی تیم ملی هستم، فدراسیون مذاکره ای با من انجام نداده است

به گزارش وبلاگ سحر وب، سهراب بختیاری زاده مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام نمود که تا به امروز مذاکره ای با فدراسیون فوتبال درباره حضور در کادر فنی تیم ملی انجام نداده است.

بختیاری زاده: شنیده ام جزو گزینه های حضور در کادر فنی تیم ملی هستم، فدراسیون مذاکره ای با من انجام نداده است

سهراب بختیاری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سحر وب، در واکنش به اینکه گفته می گردد در بین گزینه های مربیگری تیم ملی قرار گرفته است، گفت: من هم این را شنیده ام که در بین گزینه ها هستم، اما واقعیت این است که هنوز مذاکره ای با بنده از طرف فدراسیون فوتبال انجام نشده است. فعالیت در تیم ملی برای من یک افتخار بزرگ است و اگر این پیشنهاد به من داده گردد، باعث افتخار است که به عنوان مربی در تیم ملی ایران حضور داشته باشم.

وی درباره شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی خاطر نشان کرد: با نتایجی که در بازی های گذشته گرفتیم، کار سخت شده است، ولی چیزی تمام نشده و امیدوارم تیم ملی با قدرت از این مرحله عبور کند و در نهایت به هدفش برسد.

بختیاری زاده در ارتباط با بعضی انتقاد ها در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی توضیح داد: شرایط تیم ملی با آن زمانی که کی روش راهنمایی این تیم را بر عهده داشت، کاملاً متفاوت است. بعد از رفتن ویلموتس فدراسیون باید خیلی زود سرمربی را انتخاب می کرد و در نهایت هم تصمیم به انتخاب مربی خارجی گرفت. ما باید فردی را می آوردیم که با فوتبال ما آشنا باشد و به عقیده من اسکوچیچ گزینه بدی نبود. ما باید از تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی حمایت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بختیاری زاده: شنیده ام جزو گزینه های حضور در کادر فنی تیم ملی هستم، فدراسیون مذاکره ای با من انجام نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: شنیده ام جزو گزینه های حضور در کادر فنی تیم ملی هستم، فدراسیون مذاکره ای با من انجام نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید