حضور گردشگران سوییسی و بلژیکی در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ سحر وب، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: تور گردشگران بلژیکی و سوییسی وارد استان شده و قرار است در طول هشت روز اقامت خود از جاذبه های سیستان و بلوچستان بازدید کنند.

حضور گردشگران سوییسی و بلژیکی در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ سحر وب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار کرد: تور گردشگران بلژیکی و سوییسی روز گذشته 28 مهرماه از طریق خراسان جنوبی وارد استان شدند و در نخستین روز ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری منطقه سیستان در اقامتگاه بوم گردی شهرستان نیمروز اقامت داشتند.

او ادامه داد: اجرای شاهنامه خوانی، مشاهده صنایع دستی از نکات جالب توجه فرهنگ مردم در شمال استان بود، که گردشگران خارجی با آن آشنا شدند.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: آن ها پس از منطقه سیستان کویر لوت، از جاذبه های شهرستان زاهدان، تفتان و جاذبه های راستا خاش ـ چابهار را نیز بازدید خواهند کرد.

او گفت: سواحل درک و رمین، تالاب صورتی، گلفشان ها و کوه های مریخی از مقاصد مورد بازدید این گردشگران در چابهار و کنارک خواهد بود.

میر حسینی بابیان این که گردشگران سوییسی و بلژیکی روز 4 آبان ماه از استان خارج خواهند شد، گفت: حضور این گروه با برنامه از قبل مشخص شده، نشان دهنده امنیت پایدار و وجود تنوع در راستاهای گردشگری استان سیستان و بلوچستان است.

منبع: میراث آریا

به "حضور گردشگران سوییسی و بلژیکی در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور گردشگران سوییسی و بلژیکی در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید