مقالات گردشگری

درخواست فعالان کارگری شرکت هفت تپه از رئیس مجلس

فعالان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در حاشیه سفر امروز، 13 شهریورماه رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان دزفول، ضمن ملاقات با او به بیان مطالباتشان پرداختند.

25 مهر 1399

بایدن: ترامپ عامل مشترک تمامی بحران های کنونی آمریکا است

نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اشاره به تمامی بحران هایی که این کشور هم اکنون با آن روبرو است گفت که ترامپ عامل مشترک تمامی این بحران هاست.

24 مهر 1399

رافائل گروسی با ظریف ملاقات کرد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دقایقی قبل با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران ملاقات کرد.

19 مهر 1399

میانجی سازمان ملل آنالیز انتقال یهودی های یمن به امارات را رد کرد

دفتر نماینده ویژه سازمان ملل در یمن موضوع آنالیز انتقال یهودی های این کشور به امارات را رد کرد.

16 مهر 1399

زیباترین راه های آبی دنیا!

استفاده از این شاه راه های باستانی برای جستجوی مقصد آسایش بخش تر از حمل و نقل عادی با هواپیماها، قطارها و اتومبیل ها می باشد. در این نوشتار برخی از بهترین آبراه های دنیا جهت قایقرانی را به شما معرفی می کنیم.

15 مهر 1399

بهره برداری از اقامتگاه سنتی عمارت قجری ابرکوه تا پایان سال 99

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ابرکوه گفت: در آینده ای نزدیک اقامتگاه سنتی عمارت قجری به بهره برداری می رسد.

14 مهر 1399

مفاهیم گردشگری و طبیعت گردی

برای تمام افرادی که در کشور عزیزمان به سفر و گردشگری به عنوان موضوعی جدی فکر می نمایند، آشنایی با مفاهیم صنعت گردشگری اهمیت دارد. در این مطلب، مفاهیمی که بیشتر به محیط طبیعی و حیات وحش مربوط بوده را برای شما باز می کنیم و از پرداختن به مباحثی از جمله گردشگری...

11 مهر 1399

خبرنگاران یکهزار نفر از کادر درمانی علوم پزشکی مازندران کرونا گرفتند

ساری - خبرنگاران - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که تا به امروز یکهزار نفر از کادر درمانی - بهداشتی و دیگر کارکنان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در زیر مجموعه این دانشگاه به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند.

22 شهریور 1399

ظهور دوباره یک سیاهچاله ناپدید شده

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندپندنت، به گفته محققان یک سیاهچاله پس از ناپدید شدن، دوباره رصد شده است. تغییر درخشندگی این شی آسمانی به حدی سریع بود که به طور معمول چنین روندی چند میلیون سال طول می کشد.

21 شهریور 1399

ملتمسات؛ روایتی از شاعرانه ترین درخواست های شاعران

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی، سمانه سنگچولی، نویسنده و شاعر مشهدی و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی است که پیش از تالیف کتاب علمی - تحقیقی ملتمسات و دو کتاب شعر با عناوین مثنوی سایه ها و آفتاب مثنوی را منتشر کرده است و همچنین کتاب جدیدی...

17 شهریور 1399

ایجاد محدودیت در ورودی مناطق تفریحی و گردشگری ایلام

سرهنگ همتی زاده از ایجاد محدودیت در ورودی آرامستان ها و مناطق تفریحی و گردشگری در استان ایلام تا اطلاع ثانوی خبر داد.

16 شهریور 1399

رمضانی: بازی فولاد - استقلال را در استان دیگری که شرایط بهتری دارد برگزار نمایند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم می توانند ملاقات فولاد و استقلال را در استان دیگری که شرایط مناسب تری از لحاظ شیوع بیماری کرونا دارد، برگزار نمایند.

23 مرداد 1399

3 دلیل برای سفر به کرواسی، تصاویر

کروزهای کرواسی فرصتی را برای بازدید یکی از نقاط پرطرفدار اروپای شرقی فراهم می نماید که گردشگران در سرتاسر دنیا به عنوان یکی از مقاصد برتر برای تعطیلات معرفی می نمایند. ما لیستی از دلایلی که چرا کرواسی باید مقصد بعدی برای تعطیلات شما باشد، تهیه کردیم:

7 مرداد 1399

اعلام بازگشایی موزه هنرهای معاصر تا سرانجام تابستان

ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امید است که بازگشایی موزه هنرهای معاصر تا خاتمه تابستان صورت بگیرد.

4 مرداد 1399

آثار رایان رینولدز مرور می گردد

آثار رایان رینولدز بازیگر سینما و تلویزیون در شبکه نمایش مرور می گردد.

4 مرداد 1399

2 موزه جدید در آران و بیدگل به بهره برداری می رسد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل از برنامه ریزی به منظور احداث دو موزه جدید در سال 1399 خبر داد.

4 مرداد 1399

قیمت مغازه در پاساژ بوستان تهران چقدر است؟

مجتمع تجاری بوستان در میدان پونک واقع شده است و دارای 800 باب مغازه و 200 واحد اداری است و یکی از عظیم ترین مجتمع های تجاری تهران است. این مجتمع قدیمی در شمال غربی میدان پونک قرار داشته و به طور متوسط حدود صدها شهروند تهرانی و توریست به صورت روزانه از این...

1 مرداد 1399

اعلام ثبت ملی سردیس فردوسی در کتابخانه ملی ایران

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، ثبت ملی سردیس فردوسی در کتابخانه ملی ایران صورت گرفت.

20 تیر 1399

معروف ترین سوغاتی های سریلانکا

می دانید سریلانکا به داشتن چه چیز بیشتر از همه معروف است؟ با یک جستجوی ساده چای و ادویه جات تند و خوش عطراولین پاسخی هایی هستند که به آن خواهید رسید. شاید باورنکردنی باشد اما همین پودرهای ریز معطر سال ها عامل جنگ و درگیری های اروپاییان برای تصاحب سرزمین...

17 تیر 1399

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

در سالهای اخیر با پایین آمدن رتبه پاسپورت ایرانی و کسب رتبه 192 پس از بنگلادش از بین 200 کشور ،متاسفانه ایرانیان برای مسافرت به اغلب کشور ها به منظور سیاحت باید ابتدا درخواست ویزا بدهند. در صورت قبول و صدور ویزا که گاها چند ماه به طول می انجامد، امکان مسافرت...

4 تیر 1399
تعداد: (121)