دومین شکست بارسلونا در لالیگا

به گزارش وبلاگ سحر وب، بارسلونا در هفته پنجم لالیگا برای دومین بار در این فصل شکست را تجربه کرد و گرانادا با این پیروزی صدرنشین شد.

دومین شکست بارسلونا در لالیگا

به گزارش وبلاگ سحر وب، بارسلونا شنبه شب در هفته پنجم لالیگا به مصاف گرانادا رفت و با دو گل از میزبانش باخت.

بارسا بازی را بدون لیونل مسی و آنسو فاتی آغاز کرد و در همان ابتدا دروازه اش توسط رامون عزیز باز شد. پس از این گل آبی اناری ها بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و حتی یک بار مارک آندره تراشتگن دروازه این تیم را نجات داد. آنتوان گریزمان کاملا در بازی محو شده بود و تنها لوییس سوارس برای گلزنی تلاش می کرد.

ارنستو والورده تصمیم گرفت در آغاز نیمه دوم مسی و فاتی را راهی میدان کند. ستاره آرژانتینی تلاش کرد شرایط را به نفع تیمش تغییر دهد اما نتیجه نداد. تراشتگن یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد. دفاع بی نقص گرانادا اجازه کار به تیم کاتالانی را نمی داد. در چنین شرایطی یک پنالتی به نفع گرانادا گرفته شد. داور به کمک VAR خطای هند آرتورو ویدال را خاطرنشان کرد و وادیو در دقیقه 65 نتیجه را 2 بر صفر به نفع میزبان کرد. بارسا فرصت گلزنی داشت اما نتوانست از آن ها بهره ببرد و برای دومین بار در این فصل باخت.

گرانادا با این پیروزی به طور موقت به صدر جدول صعود کرد. دیدار امشب سویا و رئال مادرید صدرنشین را مشخص خواهد کرد. هر یک از دو تیم در صورت پیروزی در رتبه اول قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دومین شکست بارسلونا در لالیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین شکست بارسلونا در لالیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید