راهنمای سفر با اتوبوس(زمینی) از تهران به آنکارا

به گزارش وبلاگ سحر وب، اتوبوس تهران به آنکارا از کدام ترمینال ها حرکت می نماید؟

اتوبوس های تهران به آنکارا در زمان نگارش این متن از ترمینال پایانه بیهقی (آرژانتین) و ترمینال غرب (پایانه آزادی) به مقصد آنکارا ترکیه حرکت می نمایند.

راهنمای سفر با اتوبوس(زمینی) از تهران به آنکارا

از کجا بلیط اتوبوس تهران به آنکار تهیه کنم؟

با یک جستجوی ساده در گوگل، سایت های فروش بلیط اتوبوس به شما معرفی می شوند. با معین کردن مبدا تهران، مقصد آنکارا و تاریخ سفر، بلیط های اتوبوس های قابل فروش به شما معرفی می شوند. اگر تمایلی به خرید آنلاین نیز نداشتید می توانید حضوری به ترمینال های پایانه بیهقی با پایانه آزادی مراجعه کنید.

مسافت تهران به آنکارا چند ساعت است؟

اتوبوس های تهران به آنکارا در زمان نگارش این متن، عموما بین ساعت 9 تا 12 از تهران حرکت می نمایند؛ البته در مواقعی که مسافر بیشتر است این زمان ممکن است طولانی تر نیز گردد. از زمان حرکت تا آنکارا شما در حالت عادی جاده حدود 30 تا 35 ساعت در راه خواهید بود. البته این مدت زمان حدودی است و ممکن است شلوغی جاده و معطلی مرز آن را طولانی تر کند.

اتویوس های تهران به آنکارا چه امکاناتی دارند؟

اتوبوس های تهران به آنکارا بسیار راحت محسوب می شوند. آنها تخت خواب شو، VIP و 25 نفره و مانیتوردار هستند. اما با این حال ممکن است مدت زمان طولانی در راه بودن برای بعضی از افراد ناخوشایند باشد.

جهت تهران به آنکارا چگونه است؟

جهت حرکت اتوبوس های آنکارا از مرزهای مختلف بین ایران و ترکیه توسط راننده انتخاب می گردد. اما به طور کلی خروج از مرز بازرگان یا مرز رازی صورت می گیرد. برای خروج از مرز نیز مدارک هر فرد به صورت انفرادی صورت می گیرد.

قیمت بلیط اتوبوس تهران آنکارا چه قدر است؟

قیمت این اتوبوس ها نسبت به زمان سفر متفاوت خواهد بود. شما در هر زمانی می توانید با مراجعه به سایت های فروش بلیط آنلاین از قیمت به روز آن آگاه شوید. با این حال اما این مبلغ تفاوت قابل توجهی با قیمت پروازها در همان زمان خواهد داشت.

آیا به سفر زمینی ارز مسافرتی تعلق می گیرد؟

از آنجایی که برای دریافت ارز مسافرتی احتیاج به ارائه بلیط هواپیما دارید در سفر زمینی نمی توانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید. برای آشنایی با نحوه دریافت ارز مسافرتی می توانید مطلب راهنمای دریافت ارز مسافرتی را مطالعه کنید.

آیا برای سفر زمینی باید عوارض خروج از کشور پرداخت کنیم؟

بله عوارض خروج از کشور شامل سفرهای زمینی نیز می گردد. این مبلغ اما با نوع هوایی آن متفاوت است.

بلیط اتوبوس آنکارا به تهران را چگونه تهیه کنیم؟

مبلغ بلیط اتوبوس های آنکارا به تهران معمولا از مبلغ تهران به آنکارا بیشتر است و در همه روزها به فروش نمی رسد. در واقع تعداد این اتوبوس ها برای فروش آنلاین در سایت های فروش بلیط و ترمینال ها کمتر از بلیط رفت است. اگر نتوانستید در تاریخ مدنظرتان بلیط برگشت خود را تهیه کنید، می توانید به وسیله لینک زیر آن را درخواست کنید:

شرایط برگشت از آنکارا به تهران چگونه است؟

اتوبوس های آنکارا به تهران نیز VIP و 25 نفره و تخت خواب شو هستند. مدت زمان برای برگشت نیز در حالت عادی جاده حدود 30 تا 35 ساعت در راه خواهید بود. تمامی امور مرزی نیز مانند رفت، به صورت انفرادی صورت می گیرد.

مزایا و معایب سفر زمینی از تهران به آنکارا چیست؟

اگر محدودیت زمانی نداشته باشید سفر زمینی علاوه بر کم کردن هزینه سفرتان فرصتی را برای تماشای جهت و تجربه عبور از مرزها را برای تان فراهم می نماید. اما باید به خاطر داشته باشید که در این حال شما نزدیک به 2 روز در راه هستید، این مورد اگر به همراه خانواده و با بچه کوچک باشید، برای تان مشکل ساز خواهد شد.

اگر قصد سفر به استانبول نیز دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب راهنمای سفر با اتوبوس (زمینی) از تهران به استانبول را مطالعه کنید.

منبع: دالاهو

به "راهنمای سفر با اتوبوس(زمینی) از تهران به آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر با اتوبوس(زمینی) از تهران به آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید