ارزان ترن مقاصد خارجی برای سفرهای خارجی ایرانیان کدام است؟

به گزارش وبلاگ سحر وب، سفر خارجی رویای همیشگی مسافران کنجکاوی است که دوست دارند با گشت و گذار در سراسر دنیا با ملل مختلف آشنا شوند. اما هزینه بالای سفرهای خارجی با توجه به قیمت بالای دلار و ارز این امکان را از بسیاری از دوست داران دنیاگردی گرفته است. اما این آخر داستان نیست چرا که مسافران مشتاق به سفرهای خارجی می توانند با کمی بررسی و تحقیق، ارزان ترین مقاصد خارجی را پیدا کنند و سفر هیجان انگیز خود را آغاز کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با این کشورهای جذاب و دوست داشتنی که هزینه کمتری برای سفر دارند بیشتر آشنا شوید.

ارزان ترن مقاصد خارجی برای سفرهای خارجی ایرانیان کدام است؟

سفر به دبی، نزدیک ترین کشور به ایران

سفر به دبی به عنوان یکی از نزدیک ترین کشورهایی که در محدوده خلیج فارس قرار گرفته برای مسافران ایرانی جذابیت زیادی دارد. این کشور پکیج کاملی برای تفریح و گردش ایرانیان است به علاوه اینکه به دلیل اوت لت های فصلی شرایط خوبی را برای خرید از برندهای روز دنیا با بهترین و ارزان ترین قیمت ها فراهم ساخته است.

بهترین زمان سفر به دبی

در مورد مناسب ترین زمان سفر به دبی بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که فصل تابستان به عنوان گرم ترین زمان سال در دبی فصل کم مسافری است و به همین دلیل هزینه سفر در این فصل به نسبت سایر فصول سال کمتر است. به همین دلیل اگر برای یک سفر خارجی ارزان مسافرت با تور دبی را انتخاب کرده اید باید فصل تابستان را انتخاب کنید.

سفر به بیروت، پایتخت جذاب لبنان

بیروت شهری کوچک و زیبا در لبنان است که در سال های اخیر و با توجه به پیشرفت در حوزه گردشگری توانسته دنیاگردان زیادی را به خود جذب کند. این شهر بندری و صنعتی فاصله بسیار کمی از کشورمان دارد و به همین دلیل برای مسافرانی که از مقاصد ترکیه و دبی و ارمنستان دیدن کرده اند بسیار جذاب است.

هزینه سفر به لبنان و گشت و گذار در بیروت به نسبت سایر مقاصد پر طرفدار گردشگری ارزان تر است به صورت متوسط هزینه یک گردشگر در روز 240 دلار تخمین زده شده که این هزینه شامل تمام موارد مانند اقامت در هتل و خورد و خوراک می شود.

بهترین زمان سفر به بیروت چه زمانی است؟

به طور کلی بیروت شهری است که در تمام فصول سال برای گردشگران جذابیت دارد. از فصل زمستان و جشن کریسمس گرفته تا تابستان و فستیوال های هنری این شهر همه و همه شرایط مناسبی را برای گردش چهار فصل ایجاد کرده است. اما اگر برای کم کردن هزینه های خود برنامه دارید پیشنهاد می کنم با انتخاب تور بیروت در ماه های بهمن و اسفند از هزینه های خود بکاهید و سفری هیجان انگیز و دوست داشتنی را برای خود و همراهانتان برنامه ریزی کنید.

سفر به آنکار، مقصد جذاب ایرانی پسند

بدون شک آنکارا یکی از جذاب ترین مقاصد سفر برای ایرانیان است چرا که ترکیه با توجه به ویژگی های مشترک فرهنگی با ایران، برای مردم کشور ما دوست داشتنی تر از سایر کشورهای همسایه است.

سفر به آنکارا در فصل های بهار و تابستان به اوج جذابیت خودش می رسد اما اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در ارزان ترین زمان ممکن به آنکارا سفر کنید، پیشنهاد می کنم برای برنامه سفر خود اواخر تابستان را در نظر بگیرید چرا که در این بازه زمانی مراکز خرید ترکیه حراج تابستانه دارند و به همین دلیل مسافران می توانند با خرید ارزان قیمت در مراکز خرید آنکارا، دست پر به ایران برگردند.

اگر برای بار اول قصد سفر به آنکارا را دارید پیشنهاد می کنم حتما برای سفر خود تور آنکارا را انتخاب کنید چرا که هزینه کلی تور به نسبت مسافرت آزاد بسیار به صرفه تر است و علاوه بر این در هنگام سفر با تور می توانید تمام شهر و جاذبه های گردشگری آنکارا را بدون فوت وقت تماشا کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

سفر به باکو، خاص ترین سفر خارجه در نزدیکی کشور

باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان یکی از نزدیک ترین مقاصد گردشگری پر طرفدار برای مسافرانی است که دوست دارند با هزینه کم سفری لذت بخش را در خارج از مرزهای کشور تجربه کنند. این کشور به دلیل فرهنگ نزدیکی که با مردم ایران دارد ویژگی های یک مقصد جذاب را برای مسافران ایرانی فراهم کرده است.

بیشتر ایرانیان در هنگام نوروز برای انتخاب مقصد ارزان قیمت مورد نظر خود، باکو را انتخاب می کنند چرا که تمامی آداب و رسوم نوروز و شروع بهار در جمهوری آذربایجان هم ادا می شود. به همین دلیل ایرانیان بسیاری برای سفر نوروزی خود این کشور دوست و همسایه را انتخاب می کنند.

سفر زمینی به گرجستان و ارمنستان، ارزان ترین و هیجان انگیز ترین نوع سفر

سفر زمینی یکی دیگر از جذاب ترین انواع سفرهاست که هزینه کمتری نسبت به سفر هوایی دارد. با انتخاب این نوع از سفر به راحتی می توانید به کشورهایی مانند گرجستان و ارمنستان سفر کنید و لذت سفر به خارج از کشور را با پایین ترین هزینه ها تجربه کنید. البته برای سفر به کشورهای همسایه در فصل های کم مسافری مانند زمستان می توانید با خرید بلیط های دقیقه نودی و افرهای ویژه تورها هزینه سفر خود را کمتر کنید و تجربه لذت بخشی از سفر به خارج از کشور را در خاطر خود حفظ کنید.

امیدوارم با خواندن این مقاله دیگر برای سفر به خارج از کشور به شکل یک رویای دست نیافتنی نگاه نکنید و برای تعطیلات پیش روی خود یکی از این مقاصد هیجان انگیز را انتخاب کنید.

منبع: مجله سفر

به "ارزان ترن مقاصد خارجی برای سفرهای خارجی ایرانیان کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترن مقاصد خارجی برای سفرهای خارجی ایرانیان کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید