رمضانی: بازی فولاد - استقلال را در استان دیگری که شرایط بهتری دارد برگزار نمایند

به گزارش وبلاگ سحر وب، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم می توانند ملاقات فولاد و استقلال را در استان دیگری که شرایط مناسب تری از لحاظ شیوع بیماری کرونا دارد، برگزار نمایند.

رمضانی: بازی فولاد - استقلال را در استان دیگری که شرایط بهتری دارد برگزار نمایند

به گزارش وبلاگ سحر وب، سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره اعلام زمان و مکان ملاقات این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: متأسفانه در حالی که در هفته های گذشته حرف هایی مبنی بر برگزار نشدن بازی های لیگ در استان های با شرایط قرمز شنیده می شد، امروز رسماً اعلام شد که بازی استقلال برابر فولاد در اهواز برگزار می گردد. این در حالی است که طبق اعلام رسمی مسئولان، شرایط استان خوزستان قرمز است. شاید این ادعا مطرح گردد که بازیکنان تیم حریف تست داده اند و استادیوم هم ایمن شده است، ولی مسئله فقط به این دو مورد خلاصه نمی گردد.

وی اضافه نمود: تیم استقلال، تیم پرهواداری است و همواره طرفداران این تیم برای ابراز علاقه به بازیکنان و تیم خود، مقابل هتل و حتی فرودگاه حاضر می شوند. آیا در استانی با شرایط قرمز، برگزار کردن بازی منجر به انتقال ویروس نه تنها به بازیکنان بلکه به خود طرفداران نمی گردد؟ من فکر می کنم با توجه به انجام بازی بدون تماشاگر، می گردد این بازی را در استانی دیگر که شرایطش بهتر است، برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رمضانی: بازی فولاد - استقلال را در استان دیگری که شرایط بهتری دارد برگزار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: بازی فولاد - استقلال را در استان دیگری که شرایط بهتری دارد برگزار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید