شرایط پیش فروش در ایران خودرو تغییر کرد

به گزارش وبلاگ سحر وب، به گزارش تجارت نیوز، ایران خودرو در اطلاعیه ای گفت: به اطلاع مشتریان و نمایندگی های محترم می رساند شرکت ایران خودرو در راستای بهبود فرآیند تعریف کد کاربری در سایت فروش اینترنتی و به منظور جلوگیری از مسائل ثبت اطلاعات شخصی مغایر، از روز چهارشنبه مورخ 99/1/27، سامانه امتا(مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت)،احراز اطلاعات فردی متقاضیان را به صورت بر خط (OnLine) در سایت فروش اینترنتی انجام خواهد داد که در این خصوص ضروری است موارد ذیل مدنظر قرار گیرد.

شرایط پیش فروش در ایران خودرو تغییر کرد

1 -پس از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو ورود کاربر و کلیک روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز، اطلاعات مربوط به ثبت شماره موبایل مشتری در سامانه امتا مطابق با شکل ذیل رویت و پس از ثبت شماره موبایل و انتخاب گزینه ادامه مشتری به صفحه ثبت نام راهنمایی می گردد.

نکته مهم: شماره موبایل متقاضی می بایست متعلق به مشتری محترم بوده و این شماره می بایست فعال باشد در صورت وجود مغایرت موبایل مشتری، احراز اطلاعات شخصی امکان پذیر نخواهد بود.

2- مطابق با شکل ذیل،پس از وارد نمودن کد امنیتی و کلیک روی دکمه ادامه مشتری به صفحات بعدی راهنمایی خواهد شد.

3 - در این صفحه پیامکی برای مشتری با عنوان کد احراز امتا برای شماره موبایل ثبت شده ارسال و مشتری پس از تکمیل دو فیلد کد ملی، تاریخ تولد، مطابق با شکل ذیل، پس از ثبت و تایید به صفحه بعدی راهنمایی می گردد.

4 - پس از ثبت و تایید،فرم ذیل نمایش داده و پس از کلیک روی گزینه اعطای مجوز ورود یکپارچه،اطلاعاتشخصی مشتری بصورت اتوماتیک به سایت فروش اینترنتی،صفحه تکمیل اطلاعات شخصی منتقل می گردد.

5 - مطابق با شکل ذیل، مشتری وارد صفحه اطلاعات شخصی شده و اطلاعات مورد نظر را در این صفحه تکمیل می کند.

6 - پس از تکمیل نمودن اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تایید کد،صفحه ای برای مشتری به شکل ذیل نمایش و پس از ثبت کد امنیتی و تایید ثبت نهایی درخواست،ثبت اطلاعات به صورت کامل صورت می پذیرد.

منبع: تجارت نیوز

به "شرایط پیش فروش در ایران خودرو تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پیش فروش در ایران خودرو تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید