مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تمدید شد

به گزارش وبلاگ سحر وب، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از 14 تا 16 دی ماه 98 فرصت دارند برای ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اقدام کنند.

مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تمدید شد

آبتین حیدرزاده، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ سحر وب، با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در مهلت مقرر از 2 تا 9 دی ماه 98 پیروز به ثبت نام در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی نشده اند، مهلت ثبت نام را تمدید کردیم و در این مدت 9 هزار و 100 نفر ثبت نام کردند.

حیدرزاده ادامه داد: با توجه به مهلت در نظر گرفته شده داوطلبان می توانند از روز شنبه 14 دی ماه تا روز دوشنبه 16 دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه تا کنون 9 هزار و 100 نفر برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ثبت نام کرده اند؛ شرح داد: چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی 8 اسفند ماه 98 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی گفت: ثبت نام در این آزمون نیز از اول دی ماه 98 آغاز شد و دوشنبه 9 دی ماه 98 به خاتمه رسید و در این مدت حدود 400 نفر در آن ثبت نام کرده اند.

حیدرزاده گفت: سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی در روز پنجشنبه 3 بهمن 98 برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید