نظارت بر عملکرد صندلی های سوخت تقویت می گردد

به گزارش وبلاگ سحر وب، حقیقی، بر اعمال شدید محدودیت ها تاکید و گفت: نظارت بر عملکرد صندلی های سوخت در سطح شهرستان تقویت خواهد شد و رستوران ها تنها به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

نظارت بر عملکرد صندلی های سوخت تقویت می گردد

به گزارش از ، عبدالرسول حقیقی، جانشین رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان با اشاره به شرایط قرمز بسیاری از نقاط استان، از افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها اطلاع داد و اضافه کرد: بر اساس شاخص های ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نظارت بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در تمامی اماکن عمومی و نیز دقت بر حسن عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

او ضمن تاکید بر اعمال بی، چون و چرای محدودیت ها، از برخورد با متخلفین برابر مقررات و ضوابط اطلاع داد و اضافه کرد: هرگونه مراسم فرهنگی، هنری، مذهبی، همایش، سمینار، رویداد های اجتماعی و مردمی و تجمعات خانوادگی از قبیل مراسم عروسی و عزا در تالار های پذیرایی تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

حقیقی، بر اعمال شدید محدودیت ها تاکید و اعلام نمود: نظارت بر عملکرد صندلی های سوخت در سطح شهرستان تقویت خواهد شد و رستوران ها تنها به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

او از ممنوعیت فعالیت باشگاه های ورزشی و استخر ها اطلاع داد و تاکید نمود به منظور قطع زنجیره کرونا و کنترل شیوع بیش از پیش بیماری در شهرستان شیراز، تیم های نظارتی تقویت خواهند شد و روزانه 4 اکیپ با همکاری سازمان صمت، اتحادیه نانوایان، اتاق اصناف و شرکت غله به اتفاق ناظر و بازرس بهداشت، از کلیه واحد های نانوایی سرکشی و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز در خاتمه ابراز امیدواری کرد با تعامل خوب همه مردم شریف شهرستان و کوشش تیم های نظارتی و اجرایی شاهد خاتمه این روز های سخت باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نظارت بر عملکرد صندلی های سوخت تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر عملکرد صندلی های سوخت تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید