هتل لوکس ریتز کارلتون ریاض؛ محل حصر شاهزادگان

به گزارش وبلاگ سحر وب، این هتل در سال 2017 مکانی برای به انجام رساندن برنامه های ضدفساد بود. ماجرا از این قرار است که در تاریخ 4 نوامبر 2017 بن سلمان ولیعهد عربستان 400 تن از شاهزادگان و ثروتمندان معروف سعودی را دستگیر و آنها را در این هتل حصر کرد. البته، مسافرانی که توانایی پرداخت هزینه اقامت در این هتل را دارند، می توانند اتاقشان را رزرو کرده و از اقامتشان در لیتز کارلتون لذت ببرند!

هتل لوکس ریتز کارلتون ریاض؛ محل حصر شاهزادگان

گفته می شود که بن سلمان به خاطر جلوگیری از رواج فساد در میان قشر سطح بالای جامعه این کار را انجام داد؛ در هر صورت این واقعه سبب شد تا هتل ریتز به شهرتی جهانی دست پیدا کند. این هتل مجلل در سال 2011 ساخته شده است و 492 اتاق دارد و اقامت در آن بسیار گران تمام می شود. برای مثال اگر بخواهید در یکی از اتاق های معمولی آن اقامت داشته باشید باید حدود 400 دلار هزینه کنید.

در ادامه، تصاویری از این هتل رویایی که 52 هکتار مساحت دارد را تماشا می کنیم. از سال گذشته تا به امروز این اقامتگاه لقب زندان لوکس ریاض را از آن خود کرده است. در آخر بد نیست بدانید که اشخاص مهمی چون دونالد ترامپ و باراک اوباما رئیس جمهور فعلی و گذشته ایالات متحده آمریکا نیز به ترتیب در سال های 2017 و 2014 در هتل ریتز - کارلتون اقامت داشته اند.

اگر شما هم اطلاعات جذابی در رابطه با این هتل دارید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بی صبرانه منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم.

منبع: گردشبان

به "هتل لوکس ریتز کارلتون ریاض؛ محل حصر شاهزادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لوکس ریتز کارلتون ریاض؛ محل حصر شاهزادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید