هنوز طلب قطبی را نداده اند، نگذارند کار به شکایت و فیفا بکشد

به گزارش وبلاگ سحر وب، مهدی حاج باقر در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات افشین قطبی، رافائل مسی و تاکومی آکاهوشی سرمربی و بازیکنان فصل گذشته باشگاه فولاد خوزستان از سوی این باشگاه گفت: بخش مهمی از قرارداد قطبی، مسی و آکاهوشی در زمان مدیرعامل سابق باشگاه پرداخت شده است. حدود 10 روز پیش با آقای آذری مدیرعامل جدید فولاد صحبت کردم. روز شنبه یک پیغام به ایشان دادم که این بحث را یادآوری کنم تا زودتر تکلیف را معین نمایند. اگر هم نخواهند پول را بدهند که به فیفا شکایت می کنیم.

هنوز طلب قطبی را نداده اند، نگذارند کار به شکایت و فیفا بکشد

وی ادامه داد: آقای آذری بار گذشته با روی باز و مثبت با بنده صحبت کرد و چند روز مهلت خواست. او مدیر ورزشی است و الفبای مدیریت را می داند. ضمن اینکه مبلغ طلب ما از فولاد پولی نیست که فولاد نتواند پرداخت کند. مشکل اینجاست که زمان زیادی از تعهد باشگاه فولاد گذشته است.

مدیر برنامه افشین قطبی یادآور شد: قطبی نزدیک به 20 و دو بازیکن هم حدود 22 درصد از فولادطلب دارند. مسی الان در هندوستان بازی می نماید و آکاهوشی در اندونزی. آنها مرتب پیگیر مطالباتشان هستند و به من پیغام می دهند. می توانم پیغام های تهدیدآمیزشان را نشان بدهم. از آنها خواسته ام کمی دست نگه دارند. این اتفاقات برای وجهه باشگاه فولاد هم خوب نیست.

حاج باقر در مورد جریمه شدن اعضای تیم فولاد توسط مدیریت سابق فولاد و اینکه گفته می گردد 20 درصد پرداخت نشده همان جریمه های باشگاه است، توضیح داد: اصلا چنین چیزی در فیفا وجود ندارد که باشگاه 20 درصد از یک قرارداد یعنی نزدیک به یک پنجم آنرا جریمه کند. ما به وسیله سازمان لیگ هم اقدام کردیم که آنها هم از این مسئله تعجب کردند.

وی اضافه نمود: از آقای محمدی مدیرعامل شرکت فولاد، آقای رضایی و همچنین آقای آذری خواهش می کنم 70 - 80 هزار دلار باقیمانده را پرداخت نمایند و نگذارند کار به شکایت به فیفا کشیده گردد. این برای باشگاه فولاد قشنگ نیست. من خودم را ایرانی می دانم و نمی خواهم باعث شوم پرونده جدیدی در فیفا باز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هنوز طلب قطبی را نداده اند، نگذارند کار به شکایت و فیفا بکشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز طلب قطبی را نداده اند، نگذارند کار به شکایت و فیفا بکشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید