پروژه های عمرانی با استفاده از مصالح تولیدی استان بوشهر اجرا گردد

به گزارش وبلاگ سحر وب، استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از مصالح تولیدی استاندارد در اجرای پروژه های عمران شهری و روستایی گفت: شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر استفاده از مصالح ساختمانی تولیدی داخلی برای اجرای طرح ها در اولویت قرار دهند.

پروژه های عمرانی با استفاده از مصالح تولیدی استان بوشهر اجرا گردد

به گزارش از ، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تاکید بر حمایت از فراوری و حل مسائل واحد های صنعتی و اشتغال زایی گفت:شرکت صنایع دریایی صدرای بوشهر از ظرفیت مهم بندر بوشهر که حمایت همه جانبه در حل مسائل این شرکت باید در اولویت قرار بگیرد.

او با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ایجاد مشکل برای صدرا ندارد توضیح داد: باید مسائل صدرای بوشهر در بخش های امور مالیاتی و تامین اجتماعی در کوتاه ترین زمان رفع گردد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هیچ واحد صنعتی نباید زمین گیر گردد تاکید نمود: باید برای حل مسائل واحد های صنعتی و فراوریی از راه حل های لازم استفاده گردد تا مسائل آنان کاهش یاید.

گراوند، صدرا را مجموعه بزرگ صنعتی با ظرفیت فراوری اشتغال بالا دانست و اضافه نمود: بزرگترین هنر مجموعه مدیریتی این است که پیگیر حل مسائل واحد های صنعتی و فراوریی باشند تا امید در جامعه گسترش یابد.

او با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه فراوری مصالح ساختمانی از ظرفیت بالایی برخوردار است اعلام نمود:از مصالح ساختمانی استان بوشهر پس از سنجش معیار و شاخص های کیفیتی از سوی اداره کل استاندارد استان مورد توجه و استفاده قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از مصالح فراوریی استاندارد در اجرای پروژه های عمران شهری و روستایی گفت: شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر استفاده از مصالح ساختمانی فراوریی داخلی برای اجرای طرح ها در اولویت قرار دهند.

گراوند با تاکید بر تسریع طرح های گلخانه ای در تامین زیرساخت های آن تاکید و توضیح داد: برای تسریع در روند اجرایی طرح های گلخانه ای استان بوشهر همکاری و تعامل دستگاه های ذیربط لازم است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پروژه های عمرانی با استفاده از مصالح تولیدی استان بوشهر اجرا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های عمرانی با استفاده از مصالح تولیدی استان بوشهر اجرا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید