پیشنهاد سخاوتمندانه بازیکنان بارسا به سران باشگاه

به گزارش وبلاگ سحر وب، یکی از اعضای ارشد در رختکن تیم فوتبال بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس این باشگاه را از تصمیم بعضی افراد در تیم باخبر نموده و آن این بوده که در دورانی که پنجره جابجایی باز بود آن ها تصمیم داشتند پول هایشان را روی هم بگذارند تا نیمار هر طور شده از پاری سن ژرمن به بارسلونا بیاید.

پیشنهاد سخاوتمندانه بازیکنان بارسا به سران باشگاه

در میان این افراد بعضی بازیکنان هم بودند که حاضر شدند از پول شخصی خودشان به باشگاه یاری نمایند تا هزینه لازم برای به خدمت دریافت دوباره نیمار فراهم گردد.

هرچند گفته می گردد سران بارسا هرگز این پیشنهاد را جدی ندریافتد و حتی بعضی اصلاً از آن باخبر نبودند، اما با این حال افرادی که چنین پیشنهادی دادند خواستند نشان دهند که در تیم همه دوست دارند نیمار را در کنارشان داشته باشند.

بعد از اینکه داستان جابجایی به سرانجام رسید و نیمار در پاریس ماندنی شد مطبوعات اسپانیا نوشتند که با تقریباً 20 میلیون یورو افزایش رقم پیشنهادی بارسا ممکن بود پاریس با رفتن نیمار موافقت کند. رقمی که به راحتی با یاری افراد ذکر شده می توانست فراهم گردد. در اخبار منتشر شده اما هیچ اسمی از افرادی که چنین تصمیم داشتند فاش نشده است.

نیمار در پاریس ماندنی شده و حتی اخیراً بارتومئو مدعی شده که دیگر برنامه ای برای جذب او در ژانویه وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیشنهاد سخاوتمندانه بازیکنان بارسا به سران باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد سخاوتمندانه بازیکنان بارسا به سران باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید