پیش بینی جدید تحلیلگر ارشد اپل: قیمت آیفون SE 2 از 399 دلار شروع می شود

به گزارش وبلاگ سحر وب، بسیاری از علاقه مندان به محصولات اپل تحلیلگر ارشد این شرکت؛ مینگ چی کو را می شناسند. کو با پشبینی های خود به شدت طرفدار پیدا کرده است. تحلیلهای این تحلیلگر چینی اغلب بسیار نزدیک به واقعیت هستند.

پیش بینی جدید تحلیلگر ارشد اپل: قیمت آیفون SE 2 از 399 دلار شروع می شود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آیفون SE در سال 2016 به بازار آمد و مشخصات تازه ای را در شاسی آیفون 5 ساله (در آن زمان) به ارمغان آورد. از آن زمان تا کنون شاهد نسخه دیگری از این گوشی نبوده ایم.

به نظر می رسد که انتها نسخه بعدی این گوشی در یک چهارم ابتدایی سال 2020 به بازار عرضه می شود. انتظار می رود که این گوشی دارای طراحی آیفون 8 باشد و طبق آخرین گزارش از مینگ چی کو با قیمت تقریبی 399 دلار شروع می شود.این یعنی ما شاهد آیفونی خواهیم بود که زیر 400 دلار قیمت خواهد داشت.

به گفته این تحلیلگر ، آیفون SE نسل دوم با تراشه A13 Bionic همراه با رم 3 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی همراه است. گزینه های رنگی این گوشی نیز عبارتند از سبز، نقره ای و قرمز. با توجه به قیمت پایین، کو انتظار دارد که آیفون SE 2 کاملاً محبوب باشد و اپل تعداد زیادی از کاربران جدید را برای خود پیدا کند که عادت دارند گوشی های میان رده بخرند.

منبع: انتخاب

به "پیش بینی جدید تحلیلگر ارشد اپل: قیمت آیفون SE 2 از 399 دلار شروع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جدید تحلیلگر ارشد اپل: قیمت آیفون SE 2 از 399 دلار شروع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید