کامبک رویایی لاتزیو ، اینتر صدر جدول را به یوونتوس داد

به گزارش وبلاگ سحر وب، تیم فوتبال لاتزیو در شب پر هیجان استادیوم المپیک شهر رم کامبک رویایی را رقم زد و پیروز شد اینتر میلان را دو بر یک مغلوب کند. با این شکست اینتر صدر جدول را به یوونتوس تقدیم کرد.

کامبک رویایی لاتزیو ، اینتر صدر جدول را به یوونتوس داد

به گزارش وبلاگ سحر وب، در این بازی تیم اینتر میلان با گل زیبای اشلی یانگ که در دقیقه 44 به ثمر رسید نیمه اول را با پیروزی پشت سرگذاشته بود.

در نیمه دوم یاران اینزاگی تهاجمی تر ظاهر شدند و مزد این کوشش در دقیقه 50 به ثمر نشست و لاتزیو روی یک حمله صاحب ضربه پناتی شد. چیرو ایموبیله مامور زدن این پنالتی شد و برخلاف حرکت بارلا توپ را درون دروازه اینتر جای داد.

لاتزیو که از حمایت هوادارانش برخوردار بود در دقیقه 69 توسط سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک صرب خود برای دومین بار به گل رسید تا شگفتی این بازی تکمیل گردد.

البته دراین نیمه اینتر یک بار دروازه لاتزیو را بازکرد اما داور آن را به دلیل آفساید مردود اظهار داشت. اینتر با این شکست در امتیاز 54 باقی ماند و لاتزیو با این برد باارزش با 56 امتیاز به یک قدمی یوونتوس در صدر جدول رسید.

در سایر بازی های مهم این هفته یوونتوس در غیاب رونالدو با دوگل برابر برشا به پیروزی رسید.

برشا در این بازی از دقیقه 37 با اخراج بایه 10 نفره بازی را دنبال کرد. در این ملاقات برای یوونتوس دیبالا در دقیقه38 با یک ضربه کاشته زیبا و کوادرادو در دقیقه 75 گلزنی کردند.

با این برد یوونتوس با 57 امتیاز در صدرجدول نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کامبک رویایی لاتزیو ، اینتر صدر جدول را به یوونتوس داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامبک رویایی لاتزیو ، اینتر صدر جدول را به یوونتوس داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید