آسفالت خیابان های تبریز با عمر 10 سال

به گزارش وبلاگ سحر وب، رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: با وجود قول های داده شده و کیفیت آسفالت تولیدی در صورت رعایت زیرسازی، عمر آسفالت های پخش شده در سال 99 حداقل بیش از 10 سال خواهد بود.

آسفالت خیابان های تبریز با عمر 10 سال

به گزارش وبلاگ سحر وب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، عبداله تقی پور، در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی این شهر و مدیران عمرانی شهرداری تبریز از پروژه های زیرسازی و آسفالت ریزی معابر شهر تبریز گفت: میزان حجم کار برای ما مهم نیست، بلکه کیفیت آسفالت ریزی اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: این هزینه ها انجام می شود تا شاهد کیفیت و کارایی مناسب در آسفالت خیابان های تبریز باشیم و باید حداقل عمر آسفالت خیابان های تبریز به 10 سال برسد.

تقی پور ضمن قدردانی از زحمات مدیران اجرایی، خاطرنشان کرد: لازم است تمامی مدیران با جدیت تمام وظایف محوله خود را انجام داده و به یکدیگر کمک کنند تا شاهد پیشرفت روز افزون شهر تبریز باشیم .

وی اضافه کرد: روز پنجشنبه جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا هماهنگی های لازم میان مدیران اجرایی به وجود آمده و کارها با هماهنگی انجام شود تا شاهد کیفیت بالاتر در اجرای آسفالت سال 99 باشیم.

این بازدید در ادامه بازدید هفته قبل کمیسیون عمران، با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز انجام شد، مسئولان امر در جریان آسفالت ریزی و زیرسازی خیابان های محققی، سربالایی ولیعصر، بعثت، شهید بابایی 1 و شهید شفیع زاده قرار گرفتند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آسفالت خیابان های تبریز با عمر 10 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسفالت خیابان های تبریز با عمر 10 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید