معماری و عمران

کلاژنی برای پوست از دل گیلاس!

روغن به رنگ زرد روشن با بوی خفیف و بافت سبک است و باعث فراوری کلاژن و بازسازی سلول و جوانسازی سلول می گردد و همچنین یک روغن پایدار و نرم کننده است که به تشکیل یک سد محافظ روی پوست و روی موهای خشک یاری می نماید.

17 مهر 1399

بهره برداری از اقامتگاه سنتی عمارت قجری ابرکوه تا پایان سال 99

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ابرکوه گفت: در آینده ای نزدیک اقامتگاه سنتی عمارت قجری به بهره برداری می رسد.

14 مهر 1399

رئیس جمهور لبنان وعده افشاگری داد

فارس نوشت: میشل عون، رئیس جمور لبنان گفت که همه کوشش خود را خواهد نمود تا واقعیت ها در خصوص انفجار بندر بیروت آشکار گردد.

11 مهر 1399

ظهور دوباره یک سیاهچاله ناپدید شده

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندپندنت، به گفته محققان یک سیاهچاله پس از ناپدید شدن، دوباره رصد شده است. تغییر درخشندگی این شی آسمانی به حدی سریع بود که به طور معمول چنین روندی چند میلیون سال طول می کشد.

21 شهریور 1399

جلالی: نه از پیروزی مان مغرور می شویم و نه از سختی ها ناامید، نمی توان بازخورد خوبی از لیگی که 14 ماه طول کشیده داشت

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد او و شاگردانش نه از پیروزی های خود مغرور می شوند و نه از سختی ها بی انگیزه.

18 شهریور 1399

فایل افزایش قیمت خودرو باز شد

با وجود آنکه شورای رقابت اواخر اردیبهشت سال جاری قیمت نهایی خودروهای داخلی را گفت، به نظر می رسد وزارت صنعت،معدن و تجارت به دنبال مذاکره با این شورا برای ایجاد تغییراتی در قیمت یا فرمول قیمت گذاری است.

23 مرداد 1399

خبرنگاران طفلی به نام شادی

طفلی به نامِ شادی* عنوانِ تازه ترین مجموعۀ شعر دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی است که به همتِ انتشارات سخن به چاپ رسیده و از صبحِ شنبه دهم خردادماهِ 1399 در اختیارِ علاقه مندانِ شعر قرار خواهد گرفت.

9 مرداد 1399

اعلام بازگشایی موزه هنرهای معاصر تا سرانجام تابستان

ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امید است که بازگشایی موزه هنرهای معاصر تا خاتمه تابستان صورت بگیرد.

4 مرداد 1399

قیمت مغازه در پاساژ بوستان تهران چقدر است؟

مجتمع تجاری بوستان در میدان پونک واقع شده است و دارای 800 باب مغازه و 200 واحد اداری است و یکی از عظیم ترین مجتمع های تجاری تهران است. این مجتمع قدیمی در شمال غربی میدان پونک قرار داشته و به طور متوسط حدود صدها شهروند تهرانی و توریست به صورت روزانه از این...

1 مرداد 1399

اعلام ثبت ملی سردیس فردوسی در کتابخانه ملی ایران

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، ثبت ملی سردیس فردوسی در کتابخانه ملی ایران صورت گرفت.

20 تیر 1399

آسفالت خیابان های تبریز با عمر 10 سال

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: با وجود قول های داده شده و کیفیت آسفالت تولیدی در صورت رعایت زیرسازی، عمر آسفالت های پخش شده در سال 99 حداقل بیش از 10 سال خواهد بود.

27 خرداد 1399

مطالعه 120 مورد از کران های روستای تاریخی کندوان طی سال جاری

خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از انجام مطالعات مرمتی بر روی 120 مورد از کران های صخره ای روستای تاریخی کندوان طی سال جاری خبر داد.

10 خرداد 1399

جاه طلبی در سرزمین سبز؛ واقعیت های سفر مالزی

مالزی؛ کشوری در جنوب شرقی آسیا که متشکل از 14 ایالت مختلف است. این شبه جزیرۀ طلایی تا سال 1957 میلادی (1335 ش) مستعمرۀ بریتانیا بود و بعد از استقلال از آن حکومت سلطنتی را پذیرفت. حکومتی که میراث استعمار بریتانیا است و بخش اعظم قدرت آن در دولت است تا قوای دیگر....

8 اردیبهشت 1399

ترسناکترین هتل دنیا

اگر از علاقه مندان به طبیعت بکر و وحشی آمریکای جنوبی هستید و دوست دارید سفرتان با چاشنی ترس و دلهره همراه باشد، حتما از اقامت در ترسناک ترین هتل دنیا که به تازگی در دره مقدس واقع در منطقه کاسکو (Cusco) کشور پرو احداث شده، لذت خواهید برد. هتل Skylodge Adventure Suites...

5 اردیبهشت 1399

قسمتی از ایران که به شهر درخت صنوبر مشهور است

یکی از مناطق دیدنی و زیبای استان گیلان، صومعه سرا هست که ما قرار است شما را در سفر به صومعه سرا همراهی کرده و با جاهای دیدنی صومعه سرا آشنایتان کنیم.

27 فروردین 1399

تپه پیس ها، سرپناه معتادان بی سرپناه

خبرنگاران/همدان محوطه تاریخی تپه پیسا(تپه پیس ها) که به اظهارنظر و قول کارشناسان قدمتی بالاتر از تپه هگمتانه دارد، چند سالی است به سکونتگاهی امن برای معتادان تبدیل شده و حال و روز خوشی ندارد.

27 فروردین 1399

500 اثر تاریخی در استان بوشهر شناسایی شد

به گزارش خبرنگاران، محمد ابراهیم فروزانی صبح پنجشنبه در نخستین نشست انجمن های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: تلاش های ویژه ای به مظنور شناسایی آثار تاریخی و ملی در استان بوشهر اجرا شده است.

16 فروردین 1399

عمران خان: میزبانی از مهاجرین ادامه می یابد؛ طالبان در پاکستان پناهگاه ندارند

نخست وزیر پاکستان گفت: پناهگاه های طالبان در پاکستان نیست؛ امکان دارد که قبلاً پناهگاهی بوده اما هم اکنون کمپ های مهاجرین هستند و هزاران مهاجر در آنها زندگی می نماید.

12 فروردین 1399

افت 954 واحدی شاخص بورس تهران

شاخص بورس تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 954 واحد روبه رو شد.

1 فروردین 1399

بیش از 700 طرح در دهه فجر در قزوین به بهره برداری می رسد

خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین گفت: در دهه فجر بیش از 700 طرح در حوزه های مختلف زیربنایی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و با اعتباری بالغ بر 9685 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

26 اسفند 1398
تعداد: (23)