آمریکا به دنبال قطع مراودات کشور های همسایه با ایران است

به گزارش وبلاگ سحر وب، عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: آمریکا فشار می آورد که ما با کشور های همسایه از جمله عراق مراوده اقتصادی نداشته باشیم.

آمریکا به دنبال قطع مراودات کشور های همسایه با ایران است

مهدی چمران عضو شورای ائتلاف اصولگرایان در گفت وگو با ، درباره ترس آمریکا از افزایش تجارت میلیاردی ایران و عراق، گفت: میزان دادوستد ایران و عراق 7 برابر تجارت ایران با کل اروپاست و آمریکا فشار می آورد که ما با کشور های همسایه مراوده اقتصادی نداشته باشیم.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان به مراورده اقتصادی کشورمان با کشور های همسایه اشاره کرد و افزود: زمانی که ما با کشور های منطقه مراوده اقتصادی داشته باشیم و آن را گسترش دهیم، دیگر نیازی به اروپا و هیچ جای دیگر نخواهیم داشت و می توانیم همه نیازمندی های اقتصادی خود را تامین کنیم.

او با بیان اینکه فشار های آمریکا برای عدم گسترش مناسبات کشور های همسایه با ایران کاملاً طبیعی است، افزود: آمریکایی ها به هیچ عنوان نمی توانند کاری کنند چراکه دو کشور ایران و عراق همسایه هستند و افزایش مناسبات دو کشور قابل کنترل نیست و قطعاً مراودات دو کشور بیشتر خواهد شد.

دشمنان می خواستند فتنه سال 96 را در عراق پیاده کنند/ امسال اربعین پرشورتر از سال های قبل برگزار می شود

چمران در انتها با اشاره به توانمندی نظامی نیرو های مسلح یادآور شد: نیرو های مسلح با انگیزه، روحیه، اعتقادات، تخصص، تکنولوژی و توانمندی های روز توانستند نیازمندی های ما را در حوزه های دفاعی تامین کنند و روزبه روز شاهد پیشرفت ها و دستاورد های آن ها هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمریکا به دنبال قطع مراودات کشور های همسایه با ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا به دنبال قطع مراودات کشور های همسایه با ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید