اجرای طرح عرضه محصولات سایپا برای سومین هفته متوالی

به گزارش وبلاگ سحر وب، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: با هدف کاهش التهاب بازار و تنظیم آن به ویژه حذف واسطه گری از بازار خودرو، طرح های متعدد عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در دستور کار قرار گرفته است.

اجرای طرح عرضه محصولات سایپا برای سومین هفته متوالی

به گزارش سایپانیوز، مجید باقری اظهار کرد: در دو هفته خاتمهی تیرماه 99 دو طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مرحله اجرا در آمد. علاوه بر این دو طرح، مرحله جدیدی از عرضه محصولات این خودروسازی را نیز از روز پنجم مردادماه شروع خواهیم کرد.

باقری افزود: با وجود مسائل متعدد ناشی از تحریم های خارجی، تنگنا های مالی داخلی و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، رونق و جهش فراوری در گروه خودروسازی سایپا محقق شده و بر پایه همین افزایش فراوری، عرضه گسترده و مداوم خودرو به بازار را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه فروش و تحویل خودرو تا زمان بازگشت آرامش قطعی به بازار ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای سال 99 تا خاتمه تیرماه، بیش از 120 هزار دستگاه خودرو انواع محصولات گروه سایپا تحویل مشتریان شده که نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

منبع: فرارو

به "اجرای طرح عرضه محصولات سایپا برای سومین هفته متوالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح عرضه محصولات سایپا برای سومین هفته متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید