خبرنگاران 804 واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند

به گزارش وبلاگ سحر وب، ساری - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران گفت: تعداد 804 واحد صنفی در استان مازندران به دلیل عدم رعایت دستورالعمل تعطیلی پلمب شده اند.

خبرنگاران 804 واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند

حسن خیریانپور روز دوشنبه در جلسه کمیته مالی قرارگاه ستاد مقابله با کرونا محل سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اضافه کرد: پلمب این واحدهای صنفی در حالی انجام شده که قبلاً نیز به این واحد ها تذکر لازم داده شده بود اما با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تکرارتخلف ، پلمپ شده اند.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا واحدهای صنفی که مشمول فعالیت هستند شامل فروشگاههای زنجیره ای عرضه مایحتاج عمومی ، نانوایی ها، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی ، داروخانه ها، مراکز و فروشگاههای دامپزشکی ، سوپر مارکت ها ، میوه فروشی ها ، سبزی فروشی ها ، میادین میوه و تره بار ، مراکز فروش مواد پروتیینی نظیر قصابی ها ، مرغ فروشی ها ، ماهی فروشی ها ، جایگاههای سوخت ، لبنیات فروشی ها ، تعمیر وتاسیات فنی خودرو و منازل ، فروشگاه های لوازم یدکی ، مراکز تعمیر آمبولانس ، مراکز تهیه غذاهای بیرون بر ، پخش دارو و مواد غذایی ، فروشگاه های کود سم و بذر کشاورزی و بانک ها می باشند.

معاون استاندار مازندران گفت: واحدهای صنفی که بر اساس الزامات بایستی خدمات ارایه کنند موظف به اجرای کامل و دقیق پروتکل ها و ضوابط مربوط به رعایت موارد بهداشتی خواهند بود .

حسن خیریانپور به تشدید گشت های نظارتی در سطح استان اشاره نمود و گفت: تا به امروز چهار هزار و 300 موردبازدید بازار ، داروخانه ها و فروشگاه های عرضه محصولات بهداشتی در سراسر استان انجام شد.

فراوری حداکثری در مازندران

معاون مالی استاندار مازندران همچنین به ظرفیت فراوری در استان اشاره نمود و گفت: تمامی صنایع غذایی ، مواد شوینده و بهداشتی با حداکثر ظرفیت مشغول به فراوری بوده و جای هیچگونه دغدغه و نگرانی برای مردم شریف استان وجود نخواهد داشت .

خیریان پور با اشاره به اینکه اکنون احتیاجهای اساسی مردم استان در اولویت باید قرار بگیرد، اضافه کرد: پیش بینی و تامین مایحتاج و ارزاق عمومی و همچنین کنترل و نظارت جدی و مستمر بر قیمت ها به منظور کاهش نگرانی و ایجاد آرامش مردم به صورت مستمر توسط دستگاه های متولی انجام می گردد.

معاون استاندار مازندران از صدور دستورات لازم جهت تامین کالاهای اساسی مورد احتیاج و رصد مستمر فرآیند توزیع آن با هدف برطرف کمبودها اطلاع داد و گفت: یکی از مسائل اساسی حال حاضر مردم ضعف درخرید غیرحضوری احتیاجهای روزانه است که باید مکانیزمی تعریف گردد تا مردم بتوانند مایحتاج و ارزاق مورد احتیاج خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 804 واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 804 واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید