انتقاد فرماندار کنتاکی از نحوه توزیع تجهیزات پزشکی و درمانی در آمریکا

به گزارش وبلاگ سحر وب، فرماندار ایالت کنتاکی به شدت از کمبود و نحوه توزیع تجهیزات پزشکی و درمانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده است.

انتقاد فرماندار کنتاکی از نحوه توزیع تجهیزات پزشکی و درمانی در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سحر وب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، اندی بشائر فرماندار ایالت کنتاکی در اظهاراتی ضمن انتقاد از کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی در این ایالت گفت: این واقعا برای ایالت ما سخت بوده است تا تجهیزات پزشکی و درمانی کافی و لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تامین کنیم. ایالت ما مجبور است برای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود با دولت فدرال رقابت کند و ما توانایی چنین رقابتی را نداریم.

وی در ادامه افزود: بزرگترین مشکل ما برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی مورد نیاز با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا این بوده است که برای هر سفارش ما برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی، دولت فدرال نیز سفارش مشابهی را ارائه داده است. برای ما خرید این تجهیزات در شرایطی که باید با دولت فدرال رقابت کنیم، بسیار سخت شده است. قصد خرید هر چیزی را داریم، دولت زودتر آن را خریداری می کند.

اظهارات فرماندار ایالت کنتاکی پس از آن است که اظهارات مشابه دیگری نیز اواخر مارس در این خصوص بیان کرده بود.

وی تاکید کرد: ایالت کنتاکی برای تامین دستگاه های تنفس مصنوعی با چالش جدی روبرو شده است و مذاکراتی را با شرکت های بومی برای تولید این دستگاه آغاز کرده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد فرماندار کنتاکی از نحوه توزیع تجهیزات پزشکی و درمانی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فرماندار کنتاکی از نحوه توزیع تجهیزات پزشکی و درمانی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید