باشگاه پرسپولیس از خرید بازیکن خارجی منع نشده است

به گزارش وبلاگ سحر وب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب مهاجم خارجی گزینه های خود را انتخاب نموده و به کالدرون معرفی نموده ایم اما هنوز انتخاب بازیکن به پایان نرسیده است. کالدرون هم گزینه هایی را معرفی نموده اند و در حال مذاکره با بعضی از آنها هستیم.

باشگاه پرسپولیس از خرید بازیکن خارجی منع نشده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس را از جذب بازیکن خارجی منع ننموده است و شایعاتی که در این باره به گوش می رسد به دور از واقعیت است. اینکه محدودیت ایجاد شده هم صحت ندارد. در حال مذاکره هستیم، اما بعضی ها شیطنت می نمایند تا بازیکنانی که مدنظر ما نبوده و حتی قابل دسترس نیستند را به طرفداران معرفی نمایند. از طرفی برای تخریب گزینه های احتاقتصادی، خرابکاری هایی صورت می گیرد. ما بی توجه به این حواشی کارمان را می کنیم و طرفداران هم تحت تاثیر شیطنت ها قرار نمی گیرند.

انصاری فرد درباره بدهی ها و مسائل اقتصادی تاکید نمود: باشگاه پرسپولیس بدهی های زیادی دارد و این قابل کتمان نیست و کار ما را هم سخت نموده است. در کوشش هستیم با تامین منابع اقتصادی مسائل را به حداقل برسانیم. نمی خواهیم طرفدار و تیم ناامید شوند و مسائل را بیان نمی کنیم.

وی درباره مطالبات کالدرون، اضافه نمود: کالدرون تاکنون همکاری و تعامل خوبی را با پرسپولیس داشته است که اگر این همیاری نبود به مشکل بر می خوردیم. ایشان مهلت داده و کوشش می کنیم منابع اقتصادی برای پرداخت تامین گردد و البته بعد از تسویه قسط اول بزودی و نیم فصل باید قسط دوم پرداخت گردد. در مجموع کالدورن تعامل دارند و از این بابت ممنونیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می گردد پول استراماچونی را وزارت ورزش پرداخت نموده است؟ گفت: وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه های پرسپولیس و استقلال نمی تواند پولی را پرداخت کند و در این 8 سال هم چنین کاری صورت نگرفته است. حمایت های وزارت ورزش از سرخابی ها معنوی است و هردو باشگاه از این حمایت ها برخوردار بوده اند. در جلساتی که در این مدت با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم از صحبت های او استفاده و بهره بردیم و از دید من نباید به این اتفاقات حاشیه ای دامن زد. درباره اینکه وزارت برای بازگشت استراماچونی کوشش نموده باید بگوییم این قبیل یاری ها از نگاه ما درست است و اگر پرسپولیس هم مسئله ای بخورد وزارت ورزش همین کار را می نماید و نگاه آنها متفاوت نخواهد بود.

وی در خصوص شرایط طلب بازیکنان خارجی اضافه نمود:خیلی از بازیکنان بین 10تا 30 درصد از سال گذشته طلب دارند اما آنها همکاری خوبی تا الان با ما داشتند و امیدوارم که بتوانیم به زودی این مشکل را هم با تامین منابع اقتصادی حل کنیم. باید نیم فصل قسط بعدی مطالبات آنها را بدهیم و در تلاس برای تامین منابع هستیم. پرسپولیس بازیکنان شکیبا و با معرفتی دارد و باید قدر آنها را دانست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باشگاه پرسپولیس از خرید بازیکن خارجی منع نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس از خرید بازیکن خارجی منع نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید