جشن مردمی در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر برگزار شد

به گزارش وبلاگ سحر وب، دومین جشن مردمی در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر با استقبال مردم و با هدف نشاط آفرینی برگزار گشت.

جشن مردمی در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر برگزار شد

به گزارش وبلاگ سحر وب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیر کل میراث فرهنگی استان در این همایش بخشی از اهداف جشنواره های مردمی در مناطق گردشگری را نشاط آفرینی اجتماعی اعلام کرد.

فلاحی شرح داد: در جشنواره هایی از این دست فرصت نشاط و شادی برای گردشگران و شهروندان با اجرای برنامه های شاد و مفرح فراهم شده و در کنار آن جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی معرفی می شود.

او با تاکید به اینکه اردبیل یکی از قطب های گردشگری کشور است، اضافه نمود: به ویژه در تابستان اردبیل به واسطه جاذبه های متنوع و آب و هوای مطبوع یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران محسوب می شود و تنوع جاذبه ها توانسته جوابگوی سلایق مختلف باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل اظهار کرد: از سویی اردبیل از جاذبه های طبیعی متعددی برخوردار است و در فصل تابستان هزاران مسافر و گردشگر جهت بازدید جاذبه ها به این استان سفر می کنند.

فلاحی با اشاره به تعریف رویدادهای مختلف متناسب با ویژگی ها و توانمندی مناطق تاکید کرد: جشنواره تابستانی شهرستان نیر یکی از رویدادهای تابستانی با هدف معرفی جاذبه های طبیعی این شهرستان است که در سال های اخیر شاهد سفر خیل عظیمی از گردشگران هستیم.

او با بیان اینکه این جشنواره در جمعه های فصل تابستان برگزار می شود، اضافه نمود: رویدادهای متنوع می تواند زمینه ساز معرفی جاذبه های مناطق باشد.

منبع: میراث آریا

به "جشن مردمی در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن مردمی در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید