خبرنگاران برطرف مشکل ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در شبکه شاد

به گزارش وبلاگ سحر وب، تهران- خبرنگاران- مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، از برطرف مشکل ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در شبکه آموزشی دانش آموزی شاد اطلاع داد.

خبرنگاران برطرف مشکل ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در شبکه شاد

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش،مشکل ورود و ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در شبکه آموزشی دانش آموزی شاد رفع شده است.

بر اساس خبر مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، دانش آموزان اتباع خارجی توسط مدیران مدارس و معلمان کلاس ها در شبکه آموزشی دانش آموزی موسوم به شاد عضو می شوند و به صورت کلاسی گروه بندی می شوند و به این ترتیب دانش آموزان اتباع خارجی که تعداد آن ها به بیش از نیم میلیون نفر می رسد، از امکانات و ظرفیت این شبکه همانند دانش آموزان ایرانی بهره مند می شوند.

همزمان با شروع به کار رسمی شبکه شاد، در چند روز گذشته مسائلی برای ثبت نام اتباع خارجی گزارش شده بود که با رایزنی با مسئولان فنی شاد، مسائل موجود رفع شد. لذا هم اکنون دانش آموزانی که پیروز به ورود و ثبت نام در این شبکه نشده اند، می توانند با مدیران و معلمان کلاس های خود برای دریافت هدایت های لازم تماس بگیرند.

به گزارش وبلاگ سحر وب، تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال 98 تا به امروز ادامه دار شده است. هر چند آموزش و پرورش سعی کرد با استفاده از توان و تجربه معلمان و همکاری رسانه ملی فرایند آموزش تعطیل نشود، اما آموزش در تلویزیون نتوانست به طور کامل نیازهای آموزشی دانش آموزان را مرتفع کند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود خلاءهایی در آموزش از راه دور برای دانش آموزان از همان هفته های ابتدایی تعطیلی مدارس، از ایجاد یک شبکه اجتماعی دانش آموزی مستقل برای آموزش مجازی دانش آموزان خبر داده بود.

پس از گذشت یک ماه از وعده وزیر سرانجام شبکه اجتماعی دانش آموزان تحت عنوان شاد آماده و در خدمت نظام آموزشی نهاده شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برطرف مشکل ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در شبکه شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برطرف مشکل ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در شبکه شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید