خودروهای الکتریکی لکسوس و تویوتا تا سال 2021 عرضه می شوند

به گزارش وبلاگ سحر وب، دو شرکت مطرح خودروسازی ژاپنی اتومبیل های الکتریکی جدید خود را تا سال 2021 میلادی را عرضه می نمایند.

خودروهای الکتریکی لکسوس و تویوتا تا سال 2021 عرضه می شوند

به گزارش خبرنگار ، عرضه سه مدل از خودروهای الکتریکی تویوتا و لکسوس تا سال 2021 میلادی؛ این خبری است که نشریه اتوکار از سوی این دو شرکت منتشر نموده است. لکسوس و تویوتا از جمله مطرح ترین شرکت های خودروسازی در دنیا هستند و محصولات آن ها همیشه مشتریان بسیاری در کشورهای مختلف دارد. احتمالا خبر عرضه خودروهای الکتریکی جدید این شرکت های ژاپنی موجب خوشحالی هواداران این خودروسازان خواهد شد.

رونمایی از خودروی تویوتا Mirai با پلتفرمی جدید + تصاویر

نشریه انگلیسی اتوکار هم چنین معتقد است تویوتا و لکسوس کوشش زیادی برای توسعه زیرساخت های مرتبط با خودرو های الکتریکی خود در ژاپن و چندین کشور دیگر نیز انجام داده اند. در واقع مدیران این دو شرکت با سرمایه گذاری وسیع در این دسته از وسایل نقلیه قصد دارند حضور و فروش مناسب خودروهای خود در بازارهای مختلف دنیا را تضمین نمایند.

کوشش مضاعف لکسوس و تویوتا برای عرضه خودروهای الکتریکی

بعضی از کارشناسان خودرو معتقدند شرکت تویوتا موتور در نمایشگاه خودروی توکیو 2019 از کانسپت اتومبیل الکتریکی مرموز خود با نام Toyota LQ رونمایی می نماید. پس از رونمایی شاسی بلند الکتریکی RAV4 از سوی تویوتا، هواداران لکسوس منتظر هستند تا این شرکت نیز شاسی بلند الکتریکی جدید خود با نام NX برقی را هرچه زودتر معرفی کند.

نائوشا هاتا مدیر بخش فنی شرکت لکسوس گفت: لکسوس توانایی بسیار خوبی برای فراوری خودروهای الکتریکی دارد. هواداران ما می توانند با اشتیاق در انتظار اتومبیل های الکتریکی برتر باشند. خبرهای خوشی در راه است. هر دو شرکت تویوتا و لکسوس به دنبال تجاری سازی خودروهای الکتریکی هستند. با توجه رقبت بسیار گسترده و سخت در بازار وسایل نقلیه الکتریکی دستیابی به هدف تجاری سازی تویوتا و لکسوس مستلزم استفاده از تمامی منابع و ظرفیت های این شرکت ها است.

گرایش مردم در کشورهای مختلف در ارتباط با استفاده از وسایل نقلیه به سرعت در حال تغییر است و شهروندان دیگر ترجیح می دهند به جای استفاده از اتومبیل های بنزینی از خودروهای الکتریکی که هم آلایندگی بسیار کمتری دارند و هم از لحاظ مالی به صرفه تر هستند استفاده نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خودروهای الکتریکی لکسوس و تویوتا تا سال 2021 عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای الکتریکی لکسوس و تویوتا تا سال 2021 عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید