برطرف موخوره با ماسک های طبیعی

به گزارش وبلاگ سحر وب، موخوره مسئله ای است که همه ما بارها با آن روبرو می شویم؛ به خصوص اگر موهای خشکی داشته باشیم. یکی از بهترین روش ها برای برطرف موخوره استفاده از ماسک های طبیعی است.

برطرف موخوره با ماسک های طبیعی

موخوره به دلایل مختلفی ایجاد می گردد، اما به طور معمول موخوره در افرادی که دارای موهای خشک هستند، رایج تر است. روش های زیادی برای برطرف موخوره از موها وجود دارد که یکی از بهترین راه ها استفاده از ماسک هایی است که به یاری انواع مواد طبیعی به راحتی می توانید آن ها را در منزل تهیه کنید. در این مطلب وبلاگ سحر وب، تعدادی از این ماسک های مو برای درمان موخوره را معرفی نموده ایم.

ماسک عسل و موز

با ماسک طبیعی موز و عسل، به راحتی می توانید موخوره را کم کنید. پوست یک موز را بکنید و آن را له کنید، سپس کمی عسل به آن اضافه کنید. برای دریافت نتیجه بهتر، مقداری هم شیر به آن اضافه کنید تا خمیر نرمی به دست بیاید. حالا ماسک را روی پوست سرتان بمالید و حدود 20 دقیقه صبر کنید؛ سپس سرتان را با شامپوی همیشگی خود بشویید.

ماسک تخم مرغ و عسل برای برطرف موخوره

تخم مرغ سرشار از اسیدهای چرب و پروتئین است و به خوبی می تواند موها را تقویت کند و آن ها را در برابر موخوره مقاوم سازد. همچنین تخم مرغ موها را صاف و از گره افتادن در آن ها جلوگیری می نماید. شما می توانید از ماسک مو تخم مرغ برای برطرف موخوره، یک بار در هفته بهره ببرید.

زرده تخم مرغ، دو قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل را درون ظرفی مناسب با یکدیگر ترکیب کنید و ماسک را به مدت نیم ساعت روی موهای مرطوب خود قرار دهید. بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را آبکشی کنید و سپس موها را با شامپو بشویید.

ماسک روغن زیتون و عسل

دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی را با سه قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کنید و ماسک به دست آمده را به همه قسمت های موی خود بمالید. بعد از گذشت 30 دقیقه موهایتان را با آب گرم و شامپو بشویید. این ماسک می تواند به برطرف موخوره یاری زیادی کند.

ماسک آووکادو و روغن بادام

آووکادو یک نرم کننده طبیعی برای موها و همچنین برای برطرف موخوره بسیار عالی است. مقداری از گوشت آووکادو را له کنید و کمی روغن بادام به آن بیفزایید؛ خمیر به دست آمده را به موهایتان بمالید و حدود 30 دقیقه تا زمانی که خمیر خشک گردد صبر کنید. حالا با شامپو موهایتان را بشویید. اگر هر هفته از این خمیر روی موهایتان بهره ببرید، شاهد برطرف موخوره و کاهش شکنندگی موهایتان خواهید بود.

برطرف موخوره با شیرین بیان

یک لیوان شیرین بیان را در سه لیوان آب بریزید و بگذارید 10 دقیقه بجوشد و آرام آرام دم بکشد. بعد از این که سرد شد، آن را صاف کنید و هر روز از این مایع به موى سرتان بمالید. این محلول در از بین بردن موخوره بسیار موثر است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با روش های برطرف وزی مو، برطرف وزی و گره خوردن موها را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "برطرف موخوره با ماسک های طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف موخوره با ماسک های طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید