سال آینده گوشی های مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 10 برابری عرضه می شوند

به گزارش وبلاگ سحر وب، اکانت توییتری IceUniverse که به انتشار اطلاعات موثق در حوزه تکنولوژی شهرت دارد، اعلام نموده که احتمالا در سال آینده شاهد عرضه گوشی های مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 10 برابری خواهیم بود. او در کنار این پست، تصویری از یک گوشی مشابه گلکسی نوت 10 را هم قرار داده ولی غیر از این، اطلاعات بیشتری مانند نام شرکت های سازنده چنین گوشی هایی، ارائه ننموده است.

سال آینده گوشی های مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 10 برابری عرضه می شوند

در همین زمینه، می توانیم به گزارشی از Credit Suisse اشاره کنیم که در آن آمده در نیمه دوم سال 2019 گوشی های مبتنی بر دوربین 65 مگاپیکسلی و در سال 2020 گوشی های مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی روانه بازار می شوند. در حال حاضر، سنسور 64 مگاپیکسلی در بازار وجود دارد و به زودی چند گوشی مجهز به این سنسور عرضه می شوند. کوالکام هم چندی قبل در خصوص عرضه گوشی های همراه با دوربین 64 و 100 مگاپیکسلی اظهارنظر نموده بود.

در حال حاضر، تنها سنسور 64 مگاپیکسلی موجود در بازار توسط سامسونگ ساخته شده و سونی هنوز چنین سنسوری را معرفی ننموده است. همچنین بر اساس گزارش ها، سامسونگ مشغول ساخت ماژول دوربین دارای قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری است.

البته در حال حاضر هنوز هیچ کمپانی رسما خبر مربوط به توسعه سنسور دارای رزولوشن بیش از 100 مگاپیکسلی یا زوم 10 برابری اپتیکال را اعلام ننموده است و به همین خاطر هنوز نمی توانیم روی این خبر چندان حساب کنیم. ضمناً به خاطر داشته باشید که ما در خصوص زوم اپتیکال 10 برابری صحبت می کنیم و نه زوم هیبریدی که جدیدترین پرچم دار هواوی از آن بهره می برد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سال آینده گوشی های مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 10 برابری عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال آینده گوشی های مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 10 برابری عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید