مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر منفی تلفن همراه بر قند خون تا مطالعه گسترده ام آی تی درباره هوش مصنوعی

به گزارش وبلاگ سحر وب، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر منفی تلفن همراه بر قند خون تا مطالعه گسترده ام آی تی درباره هوش مصنوعی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

رژیم غذایی و ورزش هر دو نقش مهمی در مدیریت دیابت نوع 2 دارند. کارشناسان توصیه می کنند برای حفظ سطح قند خون مناسب ، یک رژیم غذایی سالم و متعادل با فعالیت های بدنی منظم را ترکیب کنید اما ممکن است به زودی این فهرست قرار دریافت در معرض تلفن های هوشمند را نیز در خود جای دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شیائومی رسماً از تاریخ 29 آگوست(هفتم شهریور ماه) ترکیب رسمی ردمی نوت 8 را وارد بازار کرد و بلافاصله پس از آن نیز ردمی نوت 8 پرو را آماده فروش کرد. اکنون تنها سه ماه بعد از این تاریخ، تولید کننده چینی مذکور حدود 10 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

صفحه پشتیبانی سامسونگ با انتشار برخی خبرهای غیر رسمی اطلاع داده که به زودی گوشی گلکسی اس 10 لایت با ویژگی هایی خیره کننده در راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک امکانی جدید را برای کاربران خود فعال کرده است که از طریق آن تمامی تصاویری که در این شبکه اجتماعی دارند به راحتی به گوگل فوتوز ارسال کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه پژوهشی وابسته به پژوهشکده ام آی تی ، 16625 مقاله را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا مشخص شود جایگاه هوش مصنوعی در جهان کجاست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر منفی تلفن همراه بر قند خون تا مطالعه گسترده ام آی تی درباره هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر منفی تلفن همراه بر قند خون تا مطالعه گسترده ام آی تی درباره هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید