گجتی که غذا می پزد و خود را تمیز می نماید

به گزارش وبلاگ سحر وب به نقل از انگجت، برای بعضی افراد آشپزی کاری خلاقانه، آرامش دهنده و هیجان انگیزاست. برای بعضی دیگر کاری وقت گیر و خسته کنده به حساب می آید. خوشبختانه هم اکنون انبوهی از گجت ها در بازار وجود دارند که فرایند پخت و پز را آسانتر می نمایند. یکی از جدیدترین گجت هایی که ساخته شده جولیا نام دارد. این گجت در CES2020رونمایی شده است.

گجتی که غذا می پزد و خود را تمیز می نماید

جولیا یک سیستم پخت و پز اتوماتیک است که تقریبا همه کاری انجام می دهد. این دستگاه می تواند فرایندهای وزن کردن، خرد کردن، هم زدن و پختن و ترکیب کردن را انجام دهد. حتی گجت مذکور با استفاده از قابلیت میکسر، خود را می شوید. کافی است کاربر مایع ظرفشویی و آب را به دستگاه اضافه کند تا بقیه فرایند تمیز کردن نیز تکمیل گردد.

در کل برای آشپزی با این دستگاه کافی است کاربر مواد اولیه را داخل آن بریزد. جولیا از طریق یک هاب هوشمند آشپزخانه کنترل می گردد. این هاب هوشمند یک تبلت مخصوص است که دستور پخت غذا را از طریق ویدئوی آموزشی به طور مرحله به مرحله نشان می دهد. همچنین این دستگاه مجهز به فناوری هوش مصنوعی شناسایی غذا است و براساس تصاویر مواد غذایی که در خانه وجود دارد، یک غذا پیشنهاد می نماید.

همچنین جولیا مجهز به فناوری شناسایی صوت است. قرار است این دستگاه در پاییز 2020 عرضه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گجتی که غذا می پزد و خود را تمیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گجتی که غذا می پزد و خود را تمیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید