عدالت ایجاب می نماید که چالدران به منطقه آزاد ماکو بپیوندد

به گزارش وبلاگ سحر وب، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ایجاد زیرساخت ها در حوزه حمل و نقل از برنامه های اولویت دار منطقه آزاد ماکو است.

عدالت ایجاب می نماید که چالدران به منطقه آزاد ماکو بپیوندد

به گزارش وبلاگ سحر وب، فروزان در نشست مشترک اعضای کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی و مدیران و فعالان مالی منطقه آزاد که در ماکو، ساختمان شماره 2 منطقه آزاد ماکو برگزار گردید، گفت: ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه حمل و نقل جزو اصلی ترین برنامه های سازمان تعریف شده که هم اکنون بخشی اجرا شده و بخش دیگر آن در دست اجراست.

وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی ماکو به عنوان یکی از شاخص ترین شهرک های صنعتی استان فاقد واحد خالی است و با همه ظرفیت فعالیت دارد که این جای بسی امیدواری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به این که فاز نخست فرودگاه منطقه آزاد ماکو به اتمام رسیده و در حال اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی هستیم، گفت: عدالت ایجاب می نماید که چالدران به منطقه آزاد ماکو بپیوندد تا مسائل این شهرستان نیز رفع گردد.

فروزان گفت: انتظار داریم در بحث ادغام چالدران، نه بحث مساحت بلکه پتانسیل های مالی و گردشگری مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه نمود: تأمین اعتبار برای چهار بانده کردن ماکو ایواوغلی از جمله درخواست های مردم منطقه است که در آینده انجام شدنی است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو احداث راه آهن در منطقه را نکته قوتی برای پیشرفت آینده آن بیان نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عدالت ایجاب می نماید که چالدران به منطقه آزاد ماکو بپیوندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدالت ایجاب می نماید که چالدران به منطقه آزاد ماکو بپیوندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید