غفور: بازی آن طور که می خواستیم پیش نرفت، مطمئن باشید اشتباه مقابل استرالیا را دیگر تکرار نخواهیم کرد

به گزارش وبلاگ سحر وب، ملی پوش والیبال ایران گفت: برنامه ما در دیدار با چین تایپه چیز دیگری بود و روند بازی آن طور که می خواستیم پیش نرفت.

غفور: بازی آن طور که می خواستیم پیش نرفت، مطمئن باشید اشتباه مقابل استرالیا را دیگر تکرار نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سحر وب، امیر غفور در مورد پیروزی سه بر صفر یارانش مقابل چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا گفت: در بازی بسیار سختی برنده شدیم و توقع نداشتیم که چنین حریفی به مصاف ما بیاید. برنامه ما در این بازی چیز دیگری بود و روند بازی آن طور که می خواستیم پیش نرفت. ما مجبور شدیم در تمام طول بازی با تمام توان خود بجنگیم. دو بازی سخت دیگر در پیش داریم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در مورد بازی مرحله نیمه نهایی مقابل کره گفت: بازی سختی در پیش داریم. کره پیروز شده ژاپن را شکست دهد ولی ایران نشان داده که فراتر از قاره آسیاست.

غفور ادامه داد: شاید ما در این تورنمنت نتوانستیم توقع مردم که پیروزی سه بر صفر در هر مسابقه است را برآورده کنیم ولی حفظ انگیزه بازیکنان در چنین مسابقاتی بسیار سخت است. در واقع نمی توان با همان انگیزه ای که مقابل برزیل به میدان می رویم مقابل تیم های آسیایی هم ظاهر شویم. امیدوارم در روزهای آینده تیمی متفاوت با تیم امروز را ببینیم.

غفور در خاتمه گفت: باخت ما مقابل استرالیا بسیار به موقع رخ داد و برای تیم مفید بود. ما همه به خودمان آمدیم و تلنگر خوبی برای ما به وجود آمد. مطمئن باشید چنین اشتباهی دیگر تکرار نخواهد شد چون المپیک همه چیز ماست و ما با تمام قدرت در مسابقات انتخابی المپیک به میدان می رویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غفور: بازی آن طور که می خواستیم پیش نرفت، مطمئن باشید اشتباه مقابل استرالیا را دیگر تکرار نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفور: بازی آن طور که می خواستیم پیش نرفت، مطمئن باشید اشتباه مقابل استرالیا را دیگر تکرار نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید