خاتمه اختلاف و کدورت با همنشینی در یک جلسه ساده!

به گزارش وبلاگ سحر وب، ششمین جلسه تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور در سال جدید در حالی هفته گذشته با حضور کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار گردید که حواشی این نشست، بیش از مفاد اصلی این جلسه اهمیت داشت. بطوریکه غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به عنوان یکی از حاضرین در این جلسه، پس از مدتها سکوت نسبت به تهدید به قطع همکاری، انتها در کنار رئیس فدراسیون نهاده شد تا شاید نشان دهد تمام اختلافات و کدورت ها با علیرضا دبیر انتها یافته است.

خاتمه اختلاف و کدورت با همنشینی در یک جلسه ساده!

همنشینی رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی مغضوب تیم ملی در حالی صورت گرفت که علیرضا دبیر چندی پیش در نشست ویژه ای با اهالی رسانه، تا توانست از رفتار غلامرضا محمدی و قهر او از جلسه آنالیز چرخه انتخابی، انتقاد و گلایه کرد. دبیر در این نشست به صراحت گفت از دست سرمربی تیم ملی ناراحت است و هیچ بعید نیست این داستان در صورت تکرار رفتارهای سرمربی به قطع همکاری با او منتهی گردد.

بسیاری از اهالی کشتی با توجه به عیان شدن این اختلاف نظرها پیش بینی می کردند غلامرضا محمدی قید سرمربیگری تیم ملی را بزند و با توجه به ادعایش در مورد کاهش اختیارات در سیستم چرخه انتخابی، رفتن را بر ماندن ترجیح دهد. اما این سرمربی پس از سکوتی عجیب و عدم واکنش نسبت به اظهارات تند و تیز رئیس فدراسیون، چند روز بعد به دعوت رئیس فدراسیون به جلسه آنالیز طرح توسع کشتی آمد تا شاید آتش اختلافات در همین نشست فروکش کند.

آنچه مسلم است اهالی کشتی و خانواده عظیم گوش شکسته ها همواره معتقدند هیچ چیز نمی تواند مثل آرامش و تعامل و همدلی در پیشبرد اهداف این رشته المپیکی و پرافتخار تاثیر داشته باشد، اما آیا می توان باور کرد، اختلافات عمیق سرمربی تیم ملی با رئیس فدراسیون در مورد چرخه انتخابی به این سرعت و بدون هیچ چون و چرائی خاتمه یافته باشد؟

از آن جائی که باید همواره نیمه پُر لیوان را دید، می توان اظهار امیدواری کرد کدورت و اختلافات علیرضا دبیر با غلامرضا محمدی در نشست اخیر طرح توسعه کشتی حل و فصل شده، اما هیچ بعید نیست این اختلاف نظرها همچنان مثل آتش زیر خاکستر، باقی مانده باشد و در مرحله شروع فعالیت های کشتی و اجرایی شدن چرخه انتخابی تیم ملی دوباره سر بیرون آورد. اتفاقی نامطلوب، اما محتمل که می تواند کشتی ایران را در آستانه حضور در المپیک با فراز و فرودهای مختلفی همراه سازد.

با این وجود بهتر است با نگاهی مثبت و خوشبینانه به این داستان، به اظهارات محسن کاوه مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد استناد کنیم که معتقد است: غلامرضا محمدی همچنان سرمربی است و به کارش ادامه می دهد. کمی کدورت پیش آمده بود که بعضی از دوستان هم آتش بیار معرکه شدند. ما در گام نخست با رئیس فدراسیون و بعد از آن با سرمربی تیم ملی صحبت داشتیم و در نهایت باید همگی در کنار هم برای آینده کوشش و برنامه ریزی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خاتمه اختلاف و کدورت با همنشینی در یک جلسه ساده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه اختلاف و کدورت با همنشینی در یک جلسه ساده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید