مقام آمریکایی: انتظار نداریم در سال 2020 بر کرونا چیره شویم

به گزارش وبلاگ سحر وب، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفت که نباید انتظار داشت طی امسال میلادی بر ویروس کرونا چیره شد.

مقام آمریکایی: انتظار نداریم در سال 2020 بر کرونا چیره شویم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ سحر وب، آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا روز یکشنبه هشدار داد که نباید انتظار داشت در سال 2020 بتوان بر ویروس کرونا چیره شد.

وی چند روز پیش نیز هشدار داده بود که این امکان وجود دارد چندین میلیون آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده و بین 100 هزار تا 200 هزار آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست بدهند.

فائوچی که با شبکه خبری سی بی اس مصاحبه می کرد در ادامه سخنانش گفت که این ادعای اشتباهی است که گفته گردد شیوع ویروس کرونا در آمریکا تحت کنترل است.

وی اضافه نمود: ما در حال کوشش برای تحت کنترل در آوردن این ویرویس هستیم و این موضوع حال حاضر است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار ها مدعی شده که همه گیری کرونا تحت کنترل است. وی اواسط ماه مارس و زمانی که قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در حال افزایش بود ادعا کرد که شیوع این ویروس تحت کنترل است.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در کنفرانس خبری گفت که طی هفته های آینده قربانیان زیادی به دلیل شیوع کرونا وجود خواهند داشت.

وی که در جمع وبلاگ سحر وب در کاخ سفید صحبت می کرد، گفت: ممکن است که سخت ترین هفته در پیش باشد.

بر اساس آخرین آمار، تا کنون ابتلای بیش از 327 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا قطعی شده که از این تعداد 9 هزار و 325 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مقام آمریکایی: انتظار نداریم در سال 2020 بر کرونا چیره شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام آمریکایی: انتظار نداریم در سال 2020 بر کرونا چیره شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید