نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید

به گزارش وبلاگ سحر وب، استاندار آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری علاوه بر ایجاد رونق مالی به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید.

نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید

به گزارش وبلاگ سحر وب به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در بازدید از نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز با بیان این که صنایع دستی نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال برای آذربایجان شرقی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر 13هزار نفر در این صنعت مشغول به کار هستند.

او اضافه کرد: این نمایشگاه در 270 غرفه با موضوعات مختلف و با حضور هنرمندان صنایع دستی و فعالان گردشگری از 31 استان کشور برگزار می گردد.

پورمحمدی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی صنایع دستی و توانمندی های فرهنگی و هنری شرکت کنندگان عنوان نمود و گفت: معرفی توانمندی های استان نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و توسعه فرصت های شغلی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از کوشش های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استان تاکید نمود: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی ظرفیت های مختلف شرکت کنندگان، تعاملات فرهنگی بسیاری شکل می گیرد که موجب آشنایی و نزدیکی فرهنگ های مختلف می گردد.

منبع: میراث آریا

به "نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید