نیم نگاه گیتی پسند به مس، کار آسان ستارگان ورامین در کرمانشاه، صدرنشین به قم رسید

به گزارش وبلاگ سحر وب، در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فونسال، روز دوشنبه 7 ملاقات برگزار می گردد.

نیم نگاه گیتی پسند به مس، کار آسان ستارگان ورامین در کرمانشاه، صدرنشین به قم رسید

به گزارش ، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال روز دوشنبه ساعت 17:00 با برگزاری هفت ملاقات در شهر های مختلف پیگیری می گردد.

در اولین مسابقه این هفته 2 تیم سوهان محمد سیما قم و مس سونگون در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم می فرایند. این مسابقه از حساسیت های خاصی برخوردار است. مس سونگون در این فصل در بیشتر رقابت هایی که به میدان رفته، پیروز شده با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند. همچنین این تیم امیدوار است که در بازی با سوهان محمد سیما قم بتواند این فزونی را حفظ نموده تا یک گام دیگر خود را به قهرمانی نزدیک کند. هر چند که کار بسیار دشواری خواهد داشت.

مس سونگون در بازی هفته گذشته میزبان تیم بحران زده آذرخش بندرعباس بود و در انتها پیروز شد با 4 گل این تیم را شکست دهد. مسی ها با این پیروزی 47 امتیازی شدند و مقتدرانه در صدر جدول مسابقات نهاده شده اند.

تیم سوهان محمد سیما قم در 2 بازی گذشته با وحید غیاثی سرمربی جدید خود پیروز به پیروزی نشده است. آن ها برای اینکه از دیگر رقبا در جدول مسابقات عقب نمانند محکوم به پیروزی برابر مس سونگونی هستند که این روز ها در صدر جدول جا خوش نموده است. سوهان محمد در این ملاقات از امتیاز میزبانی برخوردار است و با حمایت تماشاگرانش می تواند برابر مس با انگیزه بالایی بازی کند. باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدانم تیم می تواند دست پر از زمین مسابقه خارج گردد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در بازی هفته گذشته خود برابر فرش آرا مشهد نهاده شد و در انتها با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرا شد. سوهان محمد با این شکست 32 امتیازی باقی ماند و همچنان در صندلی هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است و اگر می خواهد در انتها فصل جزو 8 تیم صعود نموده به مرحله پلی آف باشد باید در ملاقات های آینده تمامی امتیازات را کسب کند.

در دیگر بازی مهم این هفته 2 تیم گیتی پسند اصفهان و اهورا بهبهان در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می فرایند. این ملاقات برای هر 2 تیم حائز اهمیت است، زیرا اگر هر یک از این 2 تیم بتوانند از سد دیگری عبور کند، تا حدودی پیروز می گردد صندلی خود را در جدول رده بندی سر و سامان دهد. گیتی پسند اصفهان هفته گذشته خود به مصاف تیم خوب و قدرمند شهفرایند ساری رفت و در انتها هر 2 تیم به نتیجه مساوی 3 - 3 رضایت دادند. گیتی پسند با این تساوی 43 امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول قرار گرفته است. اهورا بهبهان این هفته بازی سخت و دشواری دارد. اهورا در نیم فصل دوم توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و پیش بینی می گردد که این بازی یکی از ملاقات های سخت گیتی پسند باشد.

در آن سوی میدان تیم خوب و یک دست اهورا بهبهان قرار گرفته است. این تیم در این فصل با وجود مسائل اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می نماید، توانسته نتایج خوبی را به خصوص در نیم فصل دوم کسب کند. تیم فوتسال اهورا بهبهان اگر بتواند در بازی روز دوشنبه برابر گیتی پسند اصفهان امتیاز کامل را کسب کند پیروز می گردد خود را تا رده دهم جدول بالا کشد و امیدوار به بازی های آینده برای حضور در جمع 8 تیم انتهای مرحله پلی آف می گردد.

اهورا هفته گذشته برابر دیگر تیم بحران زده این فصل یعنی شاهین کرمانشاه نهاده شد و در انتها با نتیجه عجیب 4 بر 2 مغلوب نماینده کرمانشاه شد. اهورا بهبهان با این شکست 20 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوازدهم جدول مسابقات قرار گرفته است. پیروزی این تیم برابر گیتی پسند می تواند صندلی آن را بهبود ببخشد.

یکی از حساس ترین بازی های این هفته مصاف 2 تیم مقاومت البرز و فرش آرا مشهد خواهد بود که می تواند به جذابیت های این هفته اضافه کند. تیم مقاومت البرز در این فصل عملکرد خوبی داشته است به طوری که در بیست و یک هفته گذشته لیگ برتر با کسب 22 امتیاز در رده یازدهم جدول نهاده شده و اگر می خواهد در انتها مسابقات جزو 8 تیم صعود نموده به مرحله پلی آف باشد، باید در پنج بازی باقی مانده تمام امتیازات را کسب کند. مقاومت در این هفته باید به مصاف فرش آرایی برود که پیروز شده در بازی های اخیر به پیروزی دست پیدا کند. اگر این تیم می خواهد برابر فرش آرا پیروز باشد باید با تمام توان به مصاف نماینده مشهد برود.

در آن سوی میدان تیم فرش آرا مشهد قرار گرفته است که در بازی هفته گذشته خود میزبان تیم سوهان محمد سیما قم بود و در نهایت پیروز شد با نتیجه پر گل 3 بر 1 از سد نمانیده قم عبور کند. فرش آرا با این پیروزی 39 امتیازی شد و در رده سوم جدول نهاده شد. همچنین فرش آرا اگر بتواند از سد مقاومت البرز گذر کند تا حدودی حضور خود را در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر قطعی می نماید.

یکی دیگر از بازی های مهم و حساس این هفته مصاف 2 تیم ارژن شیراز و سن ایچ ساوه خواهد بود. هر 2 تیم ارژن و سن ایچ در بازی هفته گذشته خود پیروز به پیروزی شده اند و این هفته با روحیه و انگیزه بسیار بالایی به مصاف هم خواهند رفت. ارژن شیراز در بازی هفته گذشته برابر تیم خوب و قدرتمند ستارگان روامین نهاده شد و در انتها پیروز شد با نتیجه نزدیک 3 بر 2 از سد شاگردان رضا داورزنی عبور کند و با این پیروزی که به دست آورد، 22 امتیازی شد و در صندلی دهم جدول نهاده شد.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه فصل را به خوبی آغاز کرد. به طوری که توانست در انتها نیم فصل اول جزو 3 تیم اول قرار بگیرد. سن ایچ، اما در آغاز نیم فصل دوم چندان عملکرد مطلوبی نداشت و در 3 بازی ابتدایی نیم فصل دوم تن به شکست های متوالی داد. این تیم رفته رفته شرایط خود را بهتر کرد و پیروز شد دوباره نتایج خوبی که در نیم فصل اول کسب نموده بود را تکرار کند. سن ایچی ها در بازی هفته گذشته به مصاف تیم مقاومت البرز رفتند و پیروز شدند با 5 گل از سد این تیم عبور نمایند و با این پیروزی که به دست آوردند 34 امتیازی شدند و در رده پنجم جدول نهاده شدند.

  • ملی حفاری اهواز - شهفرایند ساری ساعت 17:00 سالن امام رضا (ع) اهواز
  • مقاومت البرز - فرش آرا مشهد ساعت 17:00 سالن انقلاب کرج
  • گیتی پسند اصفهان - اهورا بهبهان ساعت 17:00 سالن پیروزی اصفهان
  • ارژن شیراز - سن ایچ ساوه ساعت 17:00 سالن شهید ابوالفتحی شیراز
  • آذرخش بندرعباس - هایپرشهر شاهین شهر ساعت 17:00 سالن فجر بندرعباس
  • شاهین کرمانشاه - ستارگان ورامین ساعت 17:00 سالن شهید بهشتی کرمانشاه
  • سوهان محمد سیما قم - مس سونگون ساعت 17:00 سالن شهید حیدریان قم
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیم نگاه گیتی پسند به مس، کار آسان ستارگان ورامین در کرمانشاه، صدرنشین به قم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیم نگاه گیتی پسند به مس، کار آسان ستارگان ورامین در کرمانشاه، صدرنشین به قم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید