وقوع تیراندازی تازه در آمریکا ساعاتی پس از کشتار در تگزاس

به گزارش وبلاگ سحر وب، رسانه های آمریکایی از تیراندازی در یکی از شهرهای ایالت اوهایو خبر داده و نوشته اند که این حادثه احتمالا قربانیان زیادی دارد.

وقوع تیراندازی تازه در آمریکا ساعاتی پس از کشتار در تگزاس

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سحر وب، رسانه های آمریکایی روز یکشنبه نوشتند یک فرد مسلح در شهر دیتون ایالت اوهایو آغاز به تیراندازی نموده است.

به نوشته پایگاه بی ان او، بر اساس گزارش های اولیه، این حادثه قربانیان زیادی داشته است و مهاجم نیز هنوز بازداشت نشده است.

پلیس با بیان اینکه در حال تحقیق در خصوص این حادثه است، از ساکنان منطقه خواسته است که از محل درگیری دور بمانند.

به نوشته رسانه های محلی، در این حادثه دستکم 7 نفر کشته و تعدادی نیز زخمی شده اند.

در ویدئوهایی که کاربران شبکه های اجتماعی از محل تیراندازی منتشر نموده اند، صدای تیراندازی مداوم به گوش می رسد. ویدئوهایی هم منتشر شده که نشان می دهد چند جنازه روی زمین افتاده است، هرچند اعتبار این ویدئوها هنوز تایید نشده است.

این تیراندازی تنها ساعاتی پس از آن انجام می گردد که در حادثه ای دیگر در شهر ال پاسو ایالت تگزاس، یک فرد راستگرای افراطی با تیراندازی کور، دستکم 20 نفر را کشت و 24 تن را زخمی کرد. (جزئیات بیشتر)

تیراندازی ال پاسو، 249مین مورد از تیراندازی های گسترده تنها در سال 2019 بوده است. بعضی با اشاره به اینکه تیراندازی دایتون هم احتمالا کشته ها و زخمی های زیادی داشته باشد، نوشته اند که دویست و پنجاهمین تیراندازی پرقربانی هم رقم خورده است.

آزادی حمل سلاح در آمریکا موجب شده تا سالانه چند ده هزار نفر در حوادث مرتبط با سلاح در این کشور جان خود را از دست بدهند. با روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که از حامیان آزادی حمل سلاح است، شمار تیراندازی ها در آمریکا روند افزایشی یافته است.

در صورت انتشار جزئیات بیشتر، این خبر به روز می گردد.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "وقوع تیراندازی تازه در آمریکا ساعاتی پس از کشتار در تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع تیراندازی تازه در آمریکا ساعاتی پس از کشتار در تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید