ویسی: امیدوارم رضاییان را جذب کنیم، حاج صفی آماده نبود که به تیم ما آمد

به گزارش وبلاگ سحر وب، سرمربی تیم فوتبال سپاهان امیدوار است که رامین رضاییان در روزهای باقی مانده از فصل جابجایی به سپاهان بپیوندد.

ویسی: امیدوارم رضاییان را جذب کنیم، حاج صفی آماده نبود که به تیم ما آمد

به گزارش وبلاگ سحر وب، عبدالله ویسی در برنامه ورزش از رادیو تهران درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: بعد از بازی با نفت آبادان به تیم استراحت داده بودیم و از فردا تمرینات را شروع می کنیم. به آن چیزی که می خواستیم نرسیدیم ولی برنامه ای ترسیم نموده ایم و باید از هر پنج بازی 9 امتیاز کسب کنیم که یک بازی دیگر داریم. این بازی هم خانگی است و سعی می کنیم از آن استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان درباره دیدار این تیم مقابل نفت آبادان و شکست تیمش اعلام نمود: حریف ما از نظر فنی ما در هیچ نقطه از زمین، خوب و شایسته برد نبود. روند بازی به گونه ای بود که می توانست مساوی گردد. صنعت نفت هم تیم قابل احترامی است اما موقعیت آنچنانی نداشت. با این حال تیم ما هم خوب نبود و شایسته برد نبودیم.

ویسی درباره اینکه آیا رامین رضاییان جذب سپاهان می گردد، گفت: صحبت هایی را با او انجام داده ایم. او در اردوی تیم ملی است و با مدیر برنامه اش صحبت نموده ایم اما به آن چیزی که می خواهیم دست نیافته ایم هرچند گفت و گوی ما مثبت بوده و امیدواریم به نتیجه خوبی دست یابیم و در خدمت رامین رضاییان باشیم.

سرمربی سپاهان درباره جذب لئوناردو پادوانی از سوی استقلال تهران یا استقلال خوزستان، اظهار کرد: در جایی خواندم که استقلال خواستار پادوانی است اما آن ها باید رسما درخواست بدهند. هنوز چیزی نهایی نشده و می توانند به وسیله مراحل قانونی این بازیکن را جذب نمایند. هنوز تا اتمام فصل جابجایی وقت هست اما استقلال خوزستان بیشتر از استقلال تهران پیگیر او بوده است. پادوانی درباره آینده اش تصمیم می گیرد و ما فقط رضایت نامه او را صادر می کنیم.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد احسان حاج صفی در این تیم گفت: احسان یکی از بازیکنان خوب ماست. یکی از بهترین های کشور است. مردم او را دوست دارند. او شرایط آماده ای نداشت اما او یاری زیادی به ما می نماید و روزهای خوبی را برای او و سپاهان می بینم.

ویسی درباره تجاربی که از تماشای بازی های بین المللی به دست آورده است، گفت: تماشای بازی های بین المللی و عملکرد مربیان بزرگ بسیار موثرتر از 10 کلاس مربیگری است. بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو 2016 بسیار جالب و دیدنی بود. ایتالیا بر خلاف تصور من 3-4-3 را بسیار خوب اجرا می کرد و جالب تر این که وقتی اسپانیا با آن بازی بد باخت، هوادارانش آن ها را تشویق کردند. هوادران ما هم فقط برای بردن نباشند و در باختن ها هم کنار تیم باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ویسی: امیدوارم رضاییان را جذب کنیم، حاج صفی آماده نبود که به تیم ما آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: امیدوارم رضاییان را جذب کنیم، حاج صفی آماده نبود که به تیم ما آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید