11 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بستری هستند

به گزارش وبلاگ سحر وب، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: 11 هزار نفر از افرادی که به ویروس کرونا هستند، در مراکز درمانی این سازمان بستری شده اند.

11 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بستری هستند

به گزارش وبلاگ سحر وب به نقل از فارس گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز بیش از 11 هزار نفر در بیمارستان های ملکی سازمان تأمین اجتماعی بستری شده اند که از این تعداد 8 هزار نفر بهبود پیدا کرده اند و 1300 نفر هم همچنان در کل کشور بستری هستند.

وی تاکید کرد: سه روز بعد از بهبود و ترخیص بیماران کرونایی از سوی مراکز درمانی تأمین اجتماعی مجددا با آنها تماس حاصل می شود و پیگیر سلامتی آنها هستیم.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر مراکز درمانی تأمین اجتماعی با کمبود دارو و تجهیزات روبرو هستند که درخواست ما از وزارت بهداشت این است با توجه به تمامی محدودیت ها و مشکلاتی که دارد به مراکز درمانی تأمین اجتماعی هم توجه داشته باشد و داروهای ضد ویروسی را در اختیار این مراکز قرار دهند.

آفریده گفت: مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور پشتیبان وزارت بهداشت هستند و بر اساس پروتکل های ابلاغ شده عمل می کنند.

  • جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی ها در اصلی ترین کشورهای درگیر کرونا

منبع: همشهری آنلاین

به "11 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید