شروع بکار شانزدهمین نمایشگاه ایپاس از 24 مهر، حضور 29 کشور خارجی

به گزارش وبلاگ سحر وب علیرضا علی آبادی در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی ایپاس گفت: نمایشگاه ایپاس 2017 با 5 هدفگیری که برایش تهیه شده شروع به کار می نماید. استفاده از تجهیزات روز برای ارتقای توانمندی فن اوری پلیسی برای کاهش جرم و استقاده از تجهیزات به روز برای افزایش ایمنی و حمایت از نخبگان مرتبط با ماموریت های پلیسی و یاری به اجرایی شدن ایده های برتر و راهنمایی ظرفیت های کمی و کیفی و بهره گیری از همه پتانسیل ها برای گسترش منابع فراوری و مصرف داخلی از جمله اهداف این نمایشگاه است.

شروع بکار شانزدهمین نمایشگاه ایپاس از 24 مهر، حضور 29 کشور خارجی

مدیر اجرایی نمایشگاه ایپاس درباره شرکت نمایندگان در این نمایشگاه اضافه کرد: 350 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور دارند که در فضایی بالغ بر 50 هزار مترمربع دستاوردهای ایمنی و امنیتی خود را در معرض دید قرار می دهند و این فضا در قالب 15 هزارمتر مربع غرفه بندی شده است در این نمایشگاه پلیس های تخصصی نیروی انتظامی حضور دارند. کشورهای کانادا، چین، کره جنوبی و ترکیه از جمله مهمترین مهمانان حاضر در این نمایشگاه هستند.

وی اضافه کرد: سال جاری ساماندهی خاصی را در دستور کار قرار داده ایم تا بازدید ها دسته بندی شده باشد از نظر محتوایی سعی شده همه گروه کالاهایی ایمنی در نمایشگاه شرکت داده گردد. در طول مدت 4 روز نمایشگاه، 10 نشست تخصصی برگزار می گردد که هدف از برگزاری آن تبادل اطلاعات و داده های داخلی و احتیاج سنجی است.

علی آبادی با اشاره به حمایت از فراوری نمایندگان داخلی گفت: نهادها و سازمان هایی که در زمینه ایمنی فعال هستند در پاویون امداد و نجات جانمایی شده اند مدیریت بحران، اورژانس و آتش نشانی از جمله مهمانان ویژه نمایشگاه هستند.

وی به برگزاری نشست های سه گانه آموزشی در این نمایشگاه اشاره نمود و گفت: یک تیم خاص در نظر گرفته شده تا طول برگزاری نمایشگاه برای ارتقای کیفی نمایشگاه نظر سنجی داشته باشند.تا ما را در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر نمایشگاه کمک نمایند.

مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس با اشاره به نگاه ویژه این نمایشگاه به دستاوردهای داخلی و بومی سازی گفت: سال جاری 79 اختراع در این نمایشگاه ثبت شده است که برای این آمار 3 مرحله داوری داشتیم و 37 اثر انتخاب شد و 27 غرفه برای نمایش آنها در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: 450 قلم کالای پلیسی احتیاج داریم که بخشی در کشور فراوری می گردد. شرکت نمایندگان در نمایشگاه 25 درصد احتیاجهای داخلی را فراوری می نمایند اما برای تهیه بقیه احتیاج به مشارکت در ساخت و فراوری داریم در نمایشگاه سال جاری خرید و فروش انجام نمی گردد. تلاشمان این است تا دستاوردها به نمایش گذاشته شوند و جنبه احتیاج سنجی داشته باشند. بیشتر نمایشگاه ساماندهی احتیاجمندی هاست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع بکار شانزدهمین نمایشگاه ایپاس از 24 مهر، حضور 29 کشور خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بکار شانزدهمین نمایشگاه ایپاس از 24 مهر، حضور 29 کشور خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید