شروع جشن سینمایی قربان تا غدیر در شبکه نمایش سیما

به گزارش وبلاگ سحر وب، شبکه نمایش از 19 مرداد تا اول شهریور ماه در فاصله زمانی اعیاد سعید قربان تا غدیر، فیلم هایی سینمایی در ژانرهای مختلف پخش خواهد نمود.

شروع جشن سینمایی قربان تا غدیر در شبکه نمایش سیما

به گزارش وبلاگ سحر وب به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، در هفته پیش رو مرور سینمای کمدی در جدول پخش شبکه نمایش واقع شده است که فیلم های پرستار بچه ها، زن بدلی، غول بزرگ مهربان، آشپزباشی، پنگوئن های آقای پاپر، دیدی و ارثیه فامیلی و اگه میتونی منو بگیر به ترتیب از شنبه 19 مرداد تا آدینه 25 مرداد در ساعت 21 پخش می شوند. همچنین تکرار این فیلم ها در ساعت 3 بامداد و 8 صبح روز بعد خواهد بود.

در بخش فیلم های ساعت 23 این هفته فیلم های راستا همیشگی در ژانر اکشن به کارگردانی ژاومه کویت سرا محصول 2018 فرانسه یکشنبه 20 مرداد، آلفا در ژانر درام تاریخی و ماجراجویی به کارگردانی آلبرت هیوز محصول 2018 پنجشنبه 24 مرداد و پاپیون در ژانر درام به کارگردانی مایکل نوئر محصول 2017 آدینه 25 مرداد از این شبکه پخش می شوند.

در بخش سینمای دنباله دار نیز سری فیلم های مرد مورچه ای محصول 2015 و مرد مورچه ای و زنبور محصول 2018 در روزهای پنجشنبه و آدینه به نمایش درخواهند آمد.

همچنین فیلم های برگزیده سینمایی بر اساس جدول پخش تابستانی شبکه نمایش، هر روز ساعت 17 از این شبکه پخش می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع جشن سینمایی قربان تا غدیر در شبکه نمایش سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع جشن سینمایی قربان تا غدیر در شبکه نمایش سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید