ادعای تازه بحرین علیه ایران

به گزارش وبلاگ سحر وب، وزارت خارجه بحرین از گزارش سازمان ملل مبنی بر دست داشتن ایران در حملات انصارالله یمن به عربستان استقبال کرد.

ادعای تازه بحرین علیه ایران

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه الایام، وزارت خارجه بحرین در بیانیه ای از گزارش روز سه شنبه آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در رابطه با ایران استقبال کرد.

در این بیانیه وزارت خارجه بحرین از این گزارش شفاف که حقایق را روشن کرد و نقش مخرب و خطرناک ایران برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه را نشان داد! تمجید نموده است.

وزارت خارجه بحرین مدعی شد که ایران از مجموعه های تروریستی حمایت اقتصادی و تسلیحاتی و آموزشی می نماید و به حمایت های خود از حوثی های یمن که غیرنظامیان سعودی را تهدید می نمایند، ادامه می دهد و این مساله نشان می دهد که ایران در کوشش است تا تخریب و خشونت و هرج و مرج و بی ثباتی را در منطقه ایجاد کند و به منافع ملت ها آسیب برساند.

در بیانیه وزارت خارجه بحرین آمده است که بحرین در یک صف در کنار عربستان خواهد ایستاد و از تمام اقدامات این کشور برای مقابله با آن چه اقدامات خصمانه ایران خوانده شده، به منظور حفظ امنیت و ثبات خود حمایت می نماید.

وزارت خارجه بحرین مدعی شد که جامعه بین المللی و شورای امنیت باید گام های قاطعی برای مقابله با ایران اتخاذ و تحریم های تسلیحاتی علیه این کشور را تمدید نمایند تا ایران سیاست جنایتکارنه خود را تغییر دهد؛ سیاستی که در تضاد با قوانین بین المللی است و امنیت و صلح منطقه را تهدید می نماید.

منبع: فرارو

به "ادعای تازه بحرین علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای تازه بحرین علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید