اگر شب المپیک میلیارد ها تومان هم به ما داده گردد، دیگر فایده ای ندارد

به گزارش وبلاگ سحر وب، ملی پوش وزنه برداری گفت: اکنون به دلگرمی احتیاج داریم و اگر شب المپیک میلیارد ها تومان هم به ما داده گردد، فایده ای ندارد.

اگر شب المپیک میلیارد ها تومان هم به ما داده گردد، دیگر فایده ای ندارد

علی هاشمی، ملی پوش دسته 109 کیلوگرم وزنه برداری در گفت و گو با ، در مورد رقابت های جهانی تایلند گفت: مسابقات جهانی که سال قبل از المپیک برگزار می گردد در بالاترین سطح خود قرار می گیرد و همه تیم ها با تمام توان خود در این بازی ها شرکت می نمایند. رقابت های جهانی وزنه برداری تایلند بیشترین شرکت نماینده را در تاریخ به خود می دید و چیزی حدود 700 وزنه بردار از سراسر جهان به تایلند آمده بودند. ما هم تیم جوانی را راهی مسابقات نموده بودیم.

او ادامه داد: خدا را شاکرم که از لحاظ تیمی چهارم شدیم. اختلاف مان با تیم سوم، 7 امتیاز بود و فکر می کنم اگر یکی از ما چند کیلو بالاتر می زدیم، دوم یا سوم جهان می شدیم. بچه ها با انگیزه بودند.

هاشمی درباره عملکرد خودش در این رقابت ها بیان نمود: همه می دانند که من از ناحیه دست و کمر آسیب دیدگی داشتم. فقط می خواستم امتیازی برای حضور در المپیک 2020 کسب کنم و اگر در این بازی ها شرکت نمی کردم، شانس حضور در توکیو را از دست می دادم.

او گفت: من نمی خواهم وارد مسائل حاشیه ای شوم. در این مسابقات دیدیم که یک ورزشکار قطری با بهترین حمایت ها وزنه زد و مدال گرفت. قطر مگر ورزشکار داشت؟ کجای جهان وزنه بردارانی مثل ایرانی ها را دارد؟ اگر حمایت های اقتصادی از وزنه برداران گردد، ما هم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. در فاصله یک ساله تا المپیک هستیم و اکنون به دلگرمی احتیاج داریم، اما اگر شب المپیک میلیارد ها تومان هم به ما داده گردد، دیگر فایده ندارد.

هاشمی گفت: من هنوز مصدوم هستم. به فیزیوتراپ و ماساژور خوب در تیم احتیاج داریم. اگر یک تیم پزشکی خوب در کنارمان باشد، یک تیم فنی خوب هم نتیجه آن می گردد. تیم ملی که فقط شامل ورزشکار نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اگر شب المپیک میلیارد ها تومان هم به ما داده گردد، دیگر فایده ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر شب المپیک میلیارد ها تومان هم به ما داده گردد، دیگر فایده ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید